حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب فشار حداکثری را از جمله اهداف دشمنان نظام در جریان اغتشاشات اخیر برشمرد و افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه گذشته با تمام توان در حال ضربه زدن به نظام اسلامی است و در آخرین مرحله جریان آشوب‌ها را راه انداختند و تصور کردند با فشار حداکثری آشوب داخلی را مکمل این فشار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشستی با محوریت اوکراین خبر داد.
رئیس شورای سیاستگذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی از وزارت بهداشت خواست تا در این وزارتخانه معاونت گردشگری سلامت ایجاد شود.
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در نشستی با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌ها بر ضرورت آمادگی دفاتر استانی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ تاکید کرد.
معاون میراث‌فرهنگی کشور با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی انتخاب شد.
دبیر کل اتحادیه عرب در دیدار با نایب رئیس شورای حاکمیتی سودان بر لزوم تلاش‌های بین‌المللی جهت پایان دادن به بحران سودان تأکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مطلع هستم روز گذشته مخبر درباره برنج و گندم جلساتی را برگزار و دستوراتی را صادر کرده، بنده نیز پیگیری می‌کنم تا اجرایی شود.
معاون سازمان حمایت گفت: مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می‌شد هنوز ابلاغ نشده است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، بر اهمیت تبیین دقیق و کامل عملکردهای ارزشمند صنعت نفت مطابق الزام‌های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور تأکید کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گزارش داد که رئیس شورای عالی قضائی عراق، فردا برای یک دیدار رسمی دو روزه وارد ایران خواهد شد.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جلسه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول اردیبهشت خبر داد و گفت: در این جلسه طرح جوانی جمعیت و الکترونیکی شدن کنکور بررسی می شود.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
با حکم رئیس مجلس شورای اسلامی، علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی شد.
معاون مسکن وساخت گفت: اجرای شهرک‌سازی مهم و شورای عالی در این‌بخش پیش قدم‌شده است.
معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تشریح تصمیم شورای رقابت گفت: بند مربوط به عرضه خودرو در بورس در دستورالعمل شورای رقابت قابل بحث و تجدید نظر است.
معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در ۱۵ ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: تقریبا ۹۵ درصد غذای انسان به طور مستقیم به خاک وابسته است به همین دلیل تغذیه و تقویت خاک از اهمیت خاصی برخوردار است.
معاون اول رئیس جمهور اصلاحیه مصوبه مربوط به تشکیل شورای توسعه سواحل مکران را ابلاغ کرد.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از ابطال یکی از مصوبات شورای شهر تهران در حوزه رسیدگی به تخلفات ساختمانی با ورود سازمان بازرسی خبرداد.
تربت حیدریه ـ معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است و ائمه جمعه می‌توانند با برنامه‌های فرهنگی نقشه آنان را خنثی کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاستگذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم است.
«تابناک» پیش از این در گزارشی خبر از انحلال شورای عالی سینما و تشکیل شورای سینما خبر داده بود که به منزله تنزل این شوراست.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون رخدادهای نیروگاه هسته ای زاپروژیا در روز سه شنبه شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: متاسفانه از زمان تصویب قانون جهش مسکن تاکنون شورای عالی معماری و شهرسازی اقدامی نکرده و کارشکنی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ