بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: در ۳ ماه اخیر بیش‌از ۱۵ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بالای ۳ فرزند اهدا شده؛۷۰ هزار قطعه زمین قانون جوانی جمعیت‌ تا پایان سال اعطا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جدید باشگاه پیکان در محل تمرین این تیم حضور یافت و با اعضای تیم دیدار کرد.
بیست و چهارمین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات این بانک در سالن جسات ساختمان میرداماد برگزار شد.
اعضای تیم منچسترسیتی بعد از فتح چمپیونزلیگ در استانبول به لندن برگشتند.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
در بین دو نیمه بازی تراکتور و پیکان یک اتفاق عجیب رخ داد که اعتراض اعضای دو تیم را به همراه داشت.
اعضای تیم فوتبال پیکان در تمرین امروز روحیه بالایی از خود به نمایش گذاشتند.
به گفته سرپرست فدراسیون شمشیربازی، وزیر ورزش به وی قول اعطای زمین در ورزشگاه آزادی را داده است.
اعضای تیم خوشه طلایی راهی یزد شدند تا فردا(چهارشنبه) مقابل چادر ملوی اردکان به میدان بروند.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان جزئیات طرح واگذاری زمین یا مسکن به اصفهانی‌ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح کرد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
مقام کویتی از اجرای پروژه تجهیزات خدمات شخصی برای تحویل الکترونیکی گذرنامه شهروندان کویتی خبر داد تا این کشور اولین دولت عربی باشد که این خدمات را به شهروندانش ارائه می دهد.
ناهار امروز اعضای تیم ملی فوتبال ایران در وسط زمین چمن محل تمرین برگزار شد.
اعضای تیم شهرخودرو حاضر به انجام بازی مقابل پارس جنوبی جم نشدند.
کمال کامیابی‌نیا نسبت به رفتار کادرفنی ملوان و اعتراضات اعضای این تیم انتقاد کرد.
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
هافبک ذوب آهن معتقد است اعتراض اعضای تیم پیکان به دو صحنه این بازی بی‌مورد بوده و داور این مسابقه قضاوت خوبی داشته است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل امیر سرتیپ ناصر محمدی‌فر، فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش، نشان‌ فداکاری را به وی اهدا کرد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل امیر سرتیپ ناصر محمدی‌فر، فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش، نشان‌ فداکاری را به وی اهدا کرد.
با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به شکل مطلوبی در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار می گیرد.
بنا به گفته نبی یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش دوشنبه یا سه شنبه هفته جاری وارد تهران می شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرهایی که زمین کافی وجود دارد، ۲۰۰ متر زمین علاوه بر وام و موارد مربوط به صدور پروانه به مردم اعطا می‌شود تا خود به ساخت مسکن اقدام کنند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهرهایی که زمین کافی وجود دارد، ۲۰۰ متر زمین علاوه بر وام و موارد مربوط به صدور پروانه به مردم اعطا می‌شود تا خود به ساخت مسکن اقدام کنند.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ