ناهار امروز اعضای تیم ملی فوتبال ایران در وسط زمین چمن محل تمرین برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمه و قورمه نذری، عدس پلو‌های پرکشمش و زعفرانی، آش رشته و شله قلمکار و کلی غذا‌های رنگارنگ دیگر به‌جای خود، اما باید قبول کرد لذت خوردن یک عدسی گرم با گلپر و آب‌لیمو در کنار تکه‌ای نان بربری داغ آن‌هم پس‌از یک زیارت عاشورای دل‌چسب طعمی بی‌نظیر دارد. البته ناگفته نماند که این غذای مقوی قابلیت نشستن بر سر سفره ناهار و شام را هم دارد.
هزینه‌های اولویت‌دار برای خانوارهای ایرانی در بخش خوراکی و غیرخوراکی که شامل گوشت، مسکن و سوخت می‌شود، در تیر ماه ۱۴۰۲ به ترتیب با تورم ۸۲.۳، ۳۶ و ۲۳.۹ درصدی مواجه بوده‌اند.
سفره عقد ازدواج در مسیر جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیر خم پهن شد.
می گوید رئیسی دلار ۲۷ هزار تومان را گرفته و ۵۰ هزار تومان کرده است. یعنی ثروت و سفره ملت را کمتر از نصف کرده اند. اگر آن موقع مرغ را ۱۵ تومان می‌گرفتیم الان ۱۲۰ تومان باید بگیریم. این چه دستاوردی است؟
مرکز اطلاع رسانی پلیس ری اعلام کرد در راستای اجرای طرح مبارزه با بی‌حجابی (قانون عفاف و حجاب) سفره خانه «الماس ری» در شهرری امروز توسط ماموران پلیس امنیت پلمب شد.
مسئول گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در استان البرز که گاومیش وجود ندارد، در تمام فروشگاه‌های لبنیات سنتی، ماست گاومیش با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. حتی در یک مورد که با شناسایی تولید کننده این ماست به کارگاه تولید راه پیدا کردیم، هیچ گاومیشی وجود نداشت و تولید کننده ادعا کرد گاوهایش از نظر تغذیه با گاومیش برابری دارد!
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هشت تن و ۵۱۹ کیلوگرم سفره ماهی فاقد مجوز لازم از کامیون یخچال‌دار محور سرخه-سمنان خبر داد و گفت: فرد خاطی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار کرد: تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.
حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: حیاتِ یک سال و چند ماههِ دولت رئیسی نشان داد، حاکمیت یک دست نه تنها علاج درد نیست، بلکه بحران‌های عدیده‌ای را علاوه بر بحران‌های فعلی پیش روی مردم و کشور قرار داد تا امروز به وضعیتی دچار شده‌ایم که دغدغه مردم «سفره حداقلی» شده است.
آگوست سال میلادی گذشته (مردادماه) که حدودا می‌شود ۶ ماه پیش، اتوبوس خانواده شیکت به بندرعباس رسید تا از گمرک ترخیص شود. بعد از ناهار اتوبوس خود را که حالا خانه آن‌ها هم هست، تحویل می‌گیرند و برای شروع بنزین می‌زنند؛ ۲۰۰ لیتر بنزین فقط با ۵ دلار. آن‌ها در صفحه اینستاگرام خود از لحظه بنزین زدن فیلم گرفته‌اند و می‌گویند: «قسمت مورد علاقه ما از سفر! بنزین اینجا خیلی ارزان است.»
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
گوشت‌های آزمایشگاهی که زمانی جزو داستان‌های علمی تخیلی بود، می‌تواند در اوایل امسال در برخی از رستوران‌های ایالات متحده به واقعیت تبدیل شود.
اظهارات ضد ایرانی «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به امارات، وزارت خارجه کره جنوبی را ناچار به توجیه کرد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم تا گرانی و تورم منجر به جمع‌ شدن سفره مردم شود.
مرکز آمار ایران ابتدای دی ۱۴۰۱ اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده یا همان نرخ تورم را منتشر کرد که براساس این گزارش نرخ تورم نقطه به نقطه کل کشور در آذر ماه ۴۸.۵ درصد بوده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اکثریت مردم شامل طبقات متوسط که روزی می‌توانستند حداقل معیشت را برای خود فراهم کنند، اکنون با سیاست‌های دولت، به گروه پائین‌تر اقتصادی سقوط کرده و همچون سایر کم‌درآمد‌ها زیر بار له‌کننده تحریم دست و پا می‌زنند.
هزینه‌های اولویت‌دار برای خانوارهای ایرانی در بخش خوراکی و غیرخوراکی که شامل گوشت، مسکن و سوخت می‌شود، در آبان ماه ۱۴۰۰ به ترتیب با تورم ۴۷.۷، ۳۱.۵ و ۲۱.۵ درصدی مواجه بوده‌اند.
هزینه‌های اولویت‌دار برای خانوارهای ایرانی در بخش خوراکی و غیرخوراکی که شامل گوشت، مسکن و سوخت می‌شود، در آبان ماه ۱۴۰۰ به ترتیب با تورم ۴۷.۷، ۳۱.۵ و ۲۱.۵ درصدی مواجه بوده‌اند.
پس از صرف ناهار، کی‌روش از بازیکنان خواست با استفاده از رل و تشکی که در کنار سفره ناهار آماده شده بود، برای دقایقی به صورت درازکش به تمرین امروز فکر کنند.
سرمربی سابق تیم ملی ایران سکوتش را شکست و برای تیم ملی فوتبال آرزوی با هدایت کارلوس کی روش آرزوی موفقیت کرد.
مدیر عامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار سفره مردم را تامین می‌کنند و امید مردم به این میادین است.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه‌ای از مهربانی، خونگرمی و احوالپرسی‌های ایرانی‌ها تا تفاوت در رانندگی و مسائل بسیار دیگر به صحبت پرداخت.
حضرت محمد (ص) فرمود: «هر بنده روزه‌‏دارى که دشنام داده شود در مقابل آن گوید، درود خدا بر تو. من روزه هستم مگر اینکه خداوند تبارک و تعالى گوید بنده روزه‏‌دار من به من پناه آورده، او را از آتش جهنم پناه داده و وارد بهشت کنید.» امام صادق (ع) فرمود: «خداوند روزه را واجب کرد تا ثروتمند و فقیر یکسان باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ