با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به شکل مطلوبی در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی گزارش وزارت اقتصاد نشان می دهد که میزان پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان طی ۴ ماهه امسال ۱۰۵ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
بانک مرکزی اعلام کرد که پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد ۴۵.۳ درصدی و در سه ماهه اول ۱۴۰۲ نیز رشد ۲۵.۸ درصدی داشته است.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
با ابلاغیه بانک مرکزی حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: میزان تسهیلات پرداختی تجهیز ادوات کشاورزی و مکانیزاسیون در سال گذشته ۵ همت بود که این رقم برای امسال با افزایش دو برابری، ۱۰ همت تعیین شده است.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴.۴۸۵/۳ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۳.۸۶۳/۶ هزار میلیارد ریال معادل ۴۵.۳ درصد افزایش داشته است.
سرپرست بانک مسکن از افزایش دو برابری سقف پرداخت تسهیلات حساب پس انداز مسکن جوانان برای افتتاح‌کنندگان حساب در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: به دلیل مشکل برخی روستائیان در باز پرداخت، سقف تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، امسال افزایش نمی‌یابد.
‌تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳۶۶۹۳.۹ هزار میلیارد ریال می‌باشد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۱۳۲.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۳۸.۱ درصد) افزایش داشته است.
تسهیلات پرداختی خرد شبکه بانکی به اشخاص حقیقی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۶۵۹۱.۳ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل مبلغ ۱۹۷۸.۸ هزار میلیارد ریال (معادل ۴۲.۹ درصد) افزایش داشته است.
رئیس جامعه بومگردی‌های استان بوشهر درباره وضعیتی که برای مسئولان بومگردی‌ها پیش آمده، گفت: برخی اقامتگاه‌های بومگردی، ناچار به فروش اقامتگاه یا برخی تجهیزات‌شان شده‌اند تا بتوانند وام‌ها یا تسهیلاتی که گرفته‌اند را پرداخت کنند. از همه این‌ها گذشته، هربار که برای خرید مواد غذایی برای این اقامتگاه‌ها می‌رویم با افزایش قابل‌توجه قیمت‌ها مواجه می‌شویم.
هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به هفته گذشته، روند افزایشی داشته و متاهل های تهرانی برای وام باید حدود 121 میلیون تومان پرداخت کنند.
هزینه هر برگ از تسهیلات مسکن نسبت به دو هفته قبل، افزایشی بوده و متاهل‌های تهرانی برای دریافت این وام باید بیش از ۱۲۱ میلیون تومان پرداخت کنند.
گشایش چند پالایشگاه نفتی در آینده نزدیک و رونمایی از انتقال ۱۵۰ بازی پر مخاطب به داخل کشور با هدف کاهش زمان پینگ بازی تا یک چهارم و افزایش سقف تسهیلات بانک‌ها با عنایت دولت سیزدهم از مهم‌ترین مسائل مطرح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت بود.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول برای اطمینان از تحقق وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال و تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد.
سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی در خصوص افزایش سقف تسهیلات اشتغالزایی مددجویان و پرداخت مرحله اول کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان توضیحاتی ارائه کرد.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی بیان اینکه باید در خصوص پرداخت تسهیلات پروژه‌ها رکورد شکنی کنیم گفت: وقتی زمان پروژه‌ها طولانی می‌شود، هزینه آن برای کل کشور افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ