بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز استان‌های شمال‌غرب کشور و همچنین مناطق ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهند بود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، و از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
بازار لوازم خانگی که گام به گام مسیر انحصاری شدن را در پیش گرفته، از نیمه دوم سال گذشته سیاست جدیدی را اتخاذ کرده است؛ افزایش قیمت بدون دریافت مجوز قانونی و حتی ثبت در سامانه ۱۲۴!
نمی توان پذیرفت که در آغاز هفته، شورای رقابت برای هفده خودروی مونتاژی، قیمت جدید مشخص کند اما تا به امروز سوالات و ابهامات بسیاری در خصوص ضمانت اجرایی آن بدون پاسخ باشد و اینکه تکلیف مردمی که در هفته های گذشته در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند چه خواهد شد و کدام نرخ مبنای محاسبه است!
ایران یکی از کشور‌های دارای آمار بالای بیماران ثبت شده تالاسمی در جهان است. اضافه شدن سالانه ۳۰۰ بیمار جدید تالاسمی به چرخه بیماری حاکی از آن است که هنوز خیلی از افرادی که قصد ازدواج دارند به آزمایش‌های پیش از ازدواج اعتقادی ندارند.
مطابق قانون چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر کند یا ثبت نشده باشد، می‌بایست به منظور تسهیل در این امر و کاهش رفت و آمد‌ها و جلوگیری از مشکلات در ارائه خدمات در آینده نشانی جدید خود را در سامانه تغییر نشانی در پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال ثبت کنند.
در راستای ارائه خدمات الکترونیک، با امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سهیم از خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان نظیر اطلاعات پایگاه خانواده دست یابند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار به استان از سه شنبه خبرداد و گفت: با فعالیت این سامانه احتمال بارش‌های همرفتی وجود دارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارش‌زا به استان از روز یکشنبه ۶ فروردین ماه خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید ۶ فروردین از راه می‌رسد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شد و با ورود این سامانه، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواسط روز دوشنبه خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه ۲۴ دی خبرداد.
معاون وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت جدید در سامانه ثبت می‌شود، گفت: برنامه داریم تا برای صدور کارت سوخت غربالگیری کنیم.
سامانه بارشی جدید وارد کشور شد
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز جمعه خبر داد.
بجنورد- رئیس مرکز نظارت و پایش اشتغال وزارت کار گفت: تاکنون دستگاه‌ها ۷۰۰ هزار شغل را در رصد ثبت کرده اند که ۳۰۰ هزار مورد در مرحله تلفنی صحت سنجی شده و از این مقدار ۷۰ درصد تأیید شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان در نیمه هفته جاری خبر داد.
رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سالانه حدود ۳میلیون و ۵۰۰هزار تا ۴ میلیون شناسنامه جدید صادر می‌شود، اما امکان دارد این شناسنامه‌ها درخواست‌های تکراری هم باشند یعنی مثلا مواردی که فرد قصد عکس دار کردن شناسنامه را دارد و یا شناسنامه مخدوش یا مفقود شده است.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
وزارت تعاون با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خود را ثبت کرده‌اند اکنون می‌توانند درخواست بررسی مجدد اطلاعات هر کدام از زیربخش‌ها را نیز ثبت کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: ذینفعان چک می‌توانند از این پس «اعلامیه عدم ثبت برگه چک در سامانه صیاد» را در قبال چک‌های ثبت ‌نشده در این سامانه از شعب بانک‌ها درخواست کنند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ