اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالیم که فردا هواداران را در کنارمان خواهیم داشت چون انرژی مثبت و تشویقشان می‌تواند به تیم انرژی مضاعف دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هواداران باشم.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
بعد از برخوردهای خشن لیساندرو مارتینز با مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در بازی شب گذشته مقابل آرسنال، هوادران منچستریونایتد معتقدند که قصاب این تیم برگشته.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
رسانه‌های عربستانی از فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو و حضور این بازیکن در الهلال استقبال می‌کنند.
امید عالیشاه می‌گوید آنها امشب جشن قهرمانی را برگزار می‌کنند و از فردا به فکر جام حذفی خواهند بود.
پیروزی 1 بر 0 ناپولی برابر یوونتوس خوشحالی طرفداران این تیم را به همراه داشت. ناپولی در آستانه قهرمانی سری‌آ است.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش در مصاف با تراکتور عملکرد خوبی داشته باشند تا با دست پر تبریز را ترک کنند.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش تحت‌تاثیر جو ورزشگاه وطنی قائمشهر قرار نگیرند و با دست پر مازندران را ترک کنند.
کاپیتان استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: از حضور هواداران خوشحالم زیرا به آنها بدهکار بودیم و امید دارم هفته های آینده هم بهتر شویم.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
ریو فردیناند و پل اسکولز خوشحالی جالب توجهی را بعد از گل دوم منچستر انجام دادند.
لیونل مسی در پایان دیدار برابر استرالیا گفت بسیار خوشحالم که از یک مانع دیگر عبور کردیم و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدیم.
تیم ملی فوتبال استرالیا برای دومین بار در تاریخ خود موفق به صعود به مرحله حذفی جام جهانی شد.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از پیروزی تیمش برابر مارسی در حالی که بین هواداران مارسی نشسته بود به شدت خوشحالی کرد.
قربان بردیف پیروزی تیمش را به هواداران تراکتور تقدیم کرد.
مهاجم ایرانی پورتو می گوید با توجه به اتفاقاتی که در ایران می گذرد، نتوانستم گل های تیم را جشن بگیرم.
ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد مقابل تیم نساجی گفت: از مدیریت باشگاه تشکر میکنم و این برد را به تمام تیم تقدیم می‌کنم. این حمایت و تشویق هواداران را در طول فصل می‌خواهم.
فرزاد زامهران یکی از تعویض های تاثیرگذار نساجی در دیدار مقابل مس کرمان بود.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، ستاره این تیم در جریان پیروزی برابر سلتیک بود.
باشگاه ذوب‌آهن در پی اعتراضات ایجاد شده در مورد قیمت‌ بلیت‌های دیدار برابر سپاهان توضیحاتی را ارائه کرده است.
سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ