مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه چیزم را می‌دهم تا طرفداران تیم را خوشحال کنم. حضور در جام جهانی افتخاری برای خودم و کشورم است. قول می‌دهم بهترین فوتبالم را در جام جهانی بازی کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابراهیم رضایی نماینده مجلس در توییتر نوشت: فقط در ایران سلبریتی بی‌سواد و مجری تلویزیون دولتی در مورد همه چیز نظر می‌دهد و اجازه دارد هر موضعی بگیرد.
وقتی پوست بدن انسان پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید واکنش نشان می‌دهد و علائمی شبیه خارش، دانه قرمز و سوزش، تاول و ... بروز می‌دهد، آفتاب زدگی یا حساسیت به نور آفتاب اتفاق افتاده است.
در «پارکورر برقی» همه چیز در مورد قدرت و سرعت نیست. همچنین راحتی و سازگاری سوار را در اولویت قرار می‌دهد. مجهز به دو حالت سواری است: «Flow» و «Surf» در حالی که Flow یک حالت کروز آرام را برای پیمایش در ترافیک شهری ارائه می‌دهد، Surf تجربه سواری پویاتری را فراتر از محدوده شهر ارائه می‌دهد. برای افراد ماجراجو، حالت اضافی «فلش» نوید یک سواری پر آدرنالین را می‌دهد.
این مطالعه که در «Nature» منتشر شده است، به دنبال مزیت کوانتومی نیست (به این معنا که رایانه‌های کوانتومی می‌توانند مشکلات را سریع‌تر از رایانه‌های معمولی حل کنند.) بلکه نشان می‌دهد که رایانه‌های کوانتومی امروزی، حتی زمانی که چندان کامل نباشند، ممکن است زودتر از حد انتظار به بخشی از تحقیقات علمی و شاید ابزار زندگی ما تبدیل شوند. به عبارت دیگر، ما اکنون وارد حوزه ابزار کوانتومی شده‌ایم.
عباس ملکی گفت: تجربه من در سیاست‌خارجی از سال ۱۳۶۰ نشان می‌دهد که ما همه چیز را با رهبری چک نمی‌کردیم. از آن طرف هم تاکید بر این بود که لازم نیست هر چیزی را با ما چک کنید. لازم نیست شما بگوئید که منتظر نظر کسی هستید. شما کارتان را بکنید و اگر جایی مشکلی بود، ما به شما می‌گوییم. من فکر می‌کنم که دوره آقای دکتر خرازی هم همینطور بود. آقای خرازی هم که آقای ظریف معاونش بود، کارش را انجام می‌داد.
شکار تصویری از برگه‌هایی که مربی پیکان در دست داشت، نشان می‌دهد خودروسازان برای بازی با پرسپولیس برنامه تاکتیکی ویژه‌ای داشتند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز بار دیگر تاکید کرد که دادستانی هیچ مدرکی علیه بارسلونا در پرونده نگریرا ندارد.
مالیخولیا شکلی از اختلال افسردگی (MDD) است که سلامت روان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و فرد مبتلا با احساس مداوم و شدید غم و ناامیدی در زندگی مواجه می‌شود.
کریم بنزما وعده داد که در مورد حرف‌های اخیر دیدیه دشان و دلیل اصلی از دست دادن جام جهانی 2022 شفاف‌سازی کند.
این دانشمندان در بیانیه‌ای اعلام کرده اند به فرمول نهایی برای یک اثر بخشی جادویی رسیده اند. آن‌ها می‌گویند ابررسانایی را ساخته اند که می‌تواند هدررفت انرژی در مدار‌های الکتریکی را تقریبا به صفر برساند. اگرچه این ادعا هنوز به صورت عملیاتی به اثبات نرسیده، اما آن‌ها مقاله‌ای در این باره را در نشریه نیچر به چاپ رساندند و مراحل آزمایشات شان را منتشر کرده اند.
خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی‌روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.
اسماعیل خرج ۴ نفر را می‌دهد؛ خودش و همسرش به‌علاوه دو فرزند مدرسه‌رو؛ یکی اول دبیرستان و آن یکی کلاس ششم. همسر خانه‌دار اسماعیل مثل همه زن‌های بلوچ سوزن‌دوزی می‌کند و اینکه پای معاش خانواده اسماعیل تا حالا لنگ نشده، بابت همین سوزن‌زدن‌های همسرش بوده که بخش زیادی از وزن خرج زندگی را به دوش کشیده. اسماعیل مثل خیلی از پاکبان‌های ایرانشهر، ساکن یکی از روستا‌های اطراف شهر است و مثل اغلب پاکبان‌های ایرانشهر، ماشین شخصی ندارد و با موتوسیکلت کهنه رفت و آمد می‌کند.
یک استارتاپ جدید به نام PowerON ادعا کرده است که نسل بعدی ربات‌ها دارای پوست‌های حسی، ماهیچه‌ها و نورون‌های مصنوعی چاپ شده بر روی مواد انعطاف پذیر خواهند بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد همه چیز را لمس و احساس کنند.
رویای یک ذهن مصنوعی اگر نثر باکیفیت هوش مصنوعی برای جذب تمام شود و چیز زیادی باقی نماند ممکن است هرگز به واقعیت تبدیل نشود.
فرجی‌راد دیپلمات سابق می گوید: چین هم بیشتر به سمت رقبای ما رفته و نه کار توسعه‌ای انجام می‌دهد و نه کار سرمایه‌گذاری؛ یک نفتی از ما می‌برد و پولش را به صورت کالا و قطعه می‌فرستد. از سوی دیگر در همین بحران گاز، مسئول گاز ایران به ترکمنستان رفت و خواهش کرد اما حاضر نشدند در سرما و یخبندان یک مقدار فشار خط لوله را افزایش دهند. اینها نشان می‌دهد که نباید اجازه دهیم وزن ژئوپلوتیک کشور تضعیف شود.
بیشترین شکستگی‌های مربوط به پوکی استخوان، در ناحیه لگن، ستون مهره‌ها، مچ یا قسمت بالای بازو رخ می‌دهد. در دنیا در افراد بالای ۵۰ سال، از هر سه زن یک نفر و از هر پنج مرد یک نفر به این بیماری مبتلا هستند.
پژوهش‌ها در مورد این که چگونه سیستم ایمنی می‌تواند اشتباه کند طرز فکر پزشکی را در مورد همه چیز از کووید-۱۹ تا بیماری قلبی تغییر می‌دهد.
مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.
نگاهی به عملکرد دوشان ولاهوویچ در شکست دیشب یوونتوس مقابل مونزا نشان می‌دهد که چرا یووه این روزها در بحران قرار دارد.
همه ما بوی بد نفس صبحگاهی را تجربه می‌کنیم در حالی که برخی بیش‌تر از دیگران از آن رنج می‌برند. بوی بد نفس صبحگاهی زمانی رخ می‌دهد که جریان بزاق ما در هنگام خواب کُند یا متوقف شود و بدون بزاق برای شستن، رقیق کردن یا شستشو همه چیز راکد می‌شود.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
در واقع چیزی که مرغ می‌خورد رنگ زرده تخمش را تعیین می‌کند. همه چیز در حضور کاروتنوئید رخ می‌دهد، رنگدانه‌ای ارگانیک با قابلیت حل شدن در چربی که عموماً توسط جلبک‌ها، گیاهان، قارچ‌ها و باکتری‌ها تولید می‌شود.
شاید چند سال پیش نگاه من به فوتبال بسیار معمولی بود اما در دو سال اخیر نگاهم حرفه‌ای تر شده و همه چیز را به هم ربط می‌دهم تا پیشرفت کنم.
ستاره پسیانی بازیگر شایسته تئاتر و سینمای ایران در فیلم «یدو» (مهدی جعفری) در فیلمی بومی، با اقتباسی بومی، نقشی را ارائه می‌دهد که از الف تا ی آن وجه تالیفی بازیگر است و شایسته دریافت سیمرغ فجر است. آیا دادن سیمرغ به سایرین، جفا در حق بازیگری نیست که امسال در میان تمامی همکارانش از سایرین ممتازتر بوده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ