سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در رقابت با مالزی و پیروزی به دست آمده گفت: یکسری اشتباهات داشتیم که باید برطرف شود، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.
این موضوع که آیا باید مسواک خود را قبل از قرار دادن خمیردندان روی برس آن خیس کنید یا آن را خشک نگه دارید، بحثی است که اختلاف نظر‌هایی درباره آن وجود دارد با این حال دکتر «ساحیل پاتل»، متخصص کلینیک «مارلیبون اسمایل» در لندن خیس کردن مسواک را توصیه نمی‌کند، زیرا معتقد است که خمیر دندان را رقیق می‌کند.
بعضی از افراد هنوز نمی‌دانند که چه بالشی را باید برای خواب خود انتخاب کنند و به سراغ بالش‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می‌روند که آن‌ها را آزار می‌دهد و باعث می‌شود که خواب راحتی نداشته باشند.
اتهام کشف حجاب برای خانم سلبریتی محترم ناشی از اشتباه محاسباتی است. اساسا اتهام این بزرگواران کشف حجاب نیست بلکه تبلیغ و اشاعه فساد است. این‌دو متفاوت است. اتهام کشف حجاب برای فرد معمولی است که رفتارش الگو نمی‌شود. آیا سلبریتی نیز چنین است؟ طبیعی است که اگر قهریه محترم از این منظر به ماجرا توجه کند مجازات حتما سنگین‌تر می‌شود و حداقل آن حبس می‌شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازهم استقلال از اشتباهات داوری آسیب دید گفت: اشتباهات داوران تمام شدنی نیست و آبی ها بیشتر از هر تیم دیگری از این موضوع ضربه خوردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، در پایان بازی با وستهم تاکید کرد که تیمش از استانداردهای خود فاصله داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
به‌ندرت پیش می‌آید برای ناهار غذای شیرین بخورید، پس چرا باید صبحانه‌تان شیرین باشد؟ اغلب ما طعم‌های شیرین را برای صبحانه می‌پسندیم؛ چون به آن عادت کرده‌ایم. چیز‌هایی مثل مربا و پنکیک و شیره به طور سنتی در صبحانهٔ ما وجود دارند و حتی غلات صبحانه نیز معمولاً شیرین شده است. اما نکته این است که هرچقدر بیشتر قند و شیرینی بخورید، گرسنگی و افت قند خونتان در ساعت‌های بعدی بیشتر خواهد بود. پس این عادت را کنار بگذارید و مثلاً جودوسر پخته شده شیرین نشده و مزه‌دار شده با روغن‌زیتون، پنیرپارمزان و فلفل سیاه بخورید.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
سرمربی ملوان با تمجید از عملکرد بازیکنانش در پایان بازی عنوان کرد که باید از بازیکنانی که اشتباه فردی می کنند حمایت کرد.
مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه اشتباهات داوری در هفته های اخیر به ضرر استقلال تمام شده است گفت: پنالتی باید تکرار می شد اما داوراهمیتی به این موضوع نداد.
بدون تردید هزینه یکی از عواملی است که همیشه باید در طراحی خانه آن را در نظر بگیرید. با مرور این مطلب قطعاً به این نتیجه می‌رسید که صرف هزینه برای کمک گرفتن از طراحان حرفه‌ای و باتجربه ارزشش را دارد!
هواداران تاتنهام معتقدند اشتباهات فردی هوگو لوریس بیش از اندازه شده و او پس از سال ها باید از باشگاه جدا شود.
تاثیر مستقیم اشتباهات فردی دروازه‌بان و خط دفاعی نساجی مازندران در شکست سنگین این تیم برابر پرسپولیس نشان داد تیم مازندرانی باید برای دروازه تیمش تدبیر جدیدی کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با چلسی گفت سیتی برای رسیدن به آرسنال در صدر جدول باید بدون اشتباه و بی عیب و نقص باشد.
اگر فردی علائم افسردگی اساسی را که به صورت فصلی برای حداقل دو سال متوالی رخ می‌دهد، تجربه کند، ممکن است به افسردگی فصلی مبتلا شود. علائم ممکن است شامل خوابیدن یا خوردن بیش از حد، کناره گیری از ارتباطات اجتماعی، احساس افسردگی تقریباً روزانه، احساس ناامیدی یا بی ارزشی، عدم توانایی در تمرکز و نداشتن انرژی باشد
تیم ملی انگلیس با یک برد قاطع مقابل سنگال باید به مصاف فرانسه برود T که نتیجه آن دیدار تأثیر بسزایی در نوع عملکرد نسل فعلی تیم ملی انگیز خواهد داشت.
مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.
محسن هاشمی گفت: این روز‌ها حال مردم به هیچ‌وجه خوب نیست و باید راهکار‌هایی پیدا کرد که از طریق آن بتوان حال مردم را خوش کرد. در وهله نخست، اگر اشتباهی در کشور صورت می‌گیرد باید در خصوص آن پاسخگویی و عذرخواهی صورت بگیرد. اینکه اشتباهی صورت گیرد، بعد برخی افراد و جریانات بخواهند با قاطعیت از اشتباه دفاع کنند، غلط است.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
سرمربی پیکان می گوید در هفته های ابتدایی هر تیمی اشتباهات فردی کمتری داشته باشد، موفق می شود.
وزارت خارجه چین اعلام کرد کانادا باید پیامدهای بیانیه ضد چینی خود در قبال تایوان را بپذیرد.
به منظور اجرای برنامه جامع عملیاتی سال جاری، چهارمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ