سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش تحت‌تاثیر جو ورزشگاه وطنی قائمشهر قرار نگیرند و با دست پر مازندران را ترک کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
امین قاسمی‌نژاد ستاره هوادار مقابل شمس آذر بود و یک گل زیبا به ثمر رساند.
باشگاه شمس آذر قزوین از حضور بانوان در دیدار آینده این تیم مقابل هوادار تهران خبر داد.
بعد از برخوردهای خشن لیساندرو مارتینز با مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در بازی شب گذشته مقابل آرسنال، هوادران منچستریونایتد معتقدند که قصاب این تیم برگشته.
الکسیس ساله‌ماکرز، گلزن بلژیکی میلان مقابل رم، معقتد است که تیمش در بازی امشب مستحق پیروزی بود.
بعد از توقف دورتموند در دیدار امشب مقابل بوخوم، هواداران میزبان از اینکه بار دیگر بایرن مونیخ به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شده است، ابراز خوشحالی کردند.
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسا، از اینکه تیمش توانست در دیدار حساس مقابل اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد، ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی محبوب آبی‌های تهران پس از پیروزی برابر آلومینیوم اراک در مقابل هواداران استقلال به شادی تهییج‌کننده‌ای پرداخت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل فیورنتینا گفت بازگشت لوکاکو به گلزنی امیدهای نراتزوری برای عبور از مشکلاتی که در زدن ضربات آخر داشت را افزایش داده است.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج مقابل مس کرمان شادی جنجالی با هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه انجام داد.
کاپیتان استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: از حضور هواداران خوشحالم زیرا به آنها بدهکار بودیم و امید دارم هفته های آینده هم بهتر شویم.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است دیدار این تیم برابر تراکتور یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر خواهد بود.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
ولید الکراکی، سرمربی مراکش، بعد از شکست مقابل کرواسی در رده‌بندی جام جهانی گفت تیمش از این باخت درس می‌گیرد ولی افتخار می‌کند که یکی از چهار تیم اول دنیا است.
پس از حذف ناباورانه برزیل مقابل کرواسی هواداران آرژانتین به خوشحالی پرداختند.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
ستاره سوئیسی بعد از به ثمر رساندن گل مقابل تیم ملی کامرون به دلیل اصالت کامرونی اش خوشحالی نکرد.
در نخستین دیدار گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، آلمان قهرمان دنیا در مقابل ژاپن نتیجه را دو بر یک واگذار کرد تا بدین ترتیب دومین شگفتی جام رقم بخورد.
خوشحالی طعنه‌آمیز هوادار تیم ملی اکوادور پس از پیروزی این تیم مقابل قطر در بازی افتتاحیه جام جهانی، هواداران میزبان را عصبانی کرد.
قربان بردیف پیروزی تیمش را به هواداران تراکتور تقدیم کرد.
ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد مقابل تیم نساجی گفت: از مدیریت باشگاه تشکر میکنم و این برد را به تمام تیم تقدیم می‌کنم. این حمایت و تشویق هواداران را در طول فصل می‌خواهم.
فرزاد زامهران یکی از تعویض های تاثیرگذار نساجی در دیدار مقابل مس کرمان بود.
گرانیت ژاکا معتقد است حق بازیکنان آرسنال بود که پس از گلزنی و پیروزی برابر فولام خوشحالی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ