سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت بهداشت: بدیهی است اگر دمای هوا از حد مشخصی بالاتر رود، اصلی‌ترین راهکار حفظ سلامت مردم این است که تعطیلی داشته باشیم.
از ابتدا مشخص بود که اتهام‌های واردشده به من و چند نفر دیگر، تنها به‌قصد تواب‌سازی مطرح شده است و این خط قرمز من بود. البته که پیشنهاد‌هایی هم به من داده شد، اما پاسخ من به تمام‌شان این بود که زیر بار هیچ حرفی که نشانه‌ای از این موضوع در آن باشد، نخواهم رفت و سال‌های زندان را تحمل خواهم کرد. بااینکه تمایلی ندارم که مدام در معرض احتمال گذر از این خط قرمز قرار بگیرم، اگر هزار بار دیگر هم شرایطی دشوارتر از آنچه از سر گذراندم، بر من تحمیل شود، باز هم همان کار را خواهم کرد.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
روحانی شیعه پاکستانی گفته دولت ایران به افراد نیازمند یارانه می‌دهد. اگر وارد خانه یک ایرانی معمولی شوید، همه چیز مورد نیازتان از جمله یخچال را پیدا خواهید کرد! حتی اگر در یک مکان فقط یک خانه وجود داشته باشد یا کسی در جزیره زندگی کند، باز هم برق وجود دارد. زیرا از خداوند یاری خواسته اند.
ترامپ در مصاحبه با نشریه «پالتیکو» گفت حتی اگر دادگاه او را در اتهامات اعلام شده، گناهکار تشخیص داده و محکوم کند، باز هم از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کنار نمی‌کشد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
این روزها باز هم نامش در رسانه‌ها مطرح شده است؛ چراکه اعلام کرده دیگر داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم نمی‌شود؛ البته اگر هم چنین حرفی نمی‌زد نمی‌توانست کاندیدای انتخابات مجلس شود چون سنش از حداکثر سن قابل قبول برای نمایندگی مجلس عبور کرده است.
در دربی پیام حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کند، بعید است بازیکنی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی باشد. حتی اگر تماشاگران باز هم شعار دهند؛ بده سید حسین بزنه...
بارش‌های اخیر بر افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه تأثیری نداشته است و بیم آن می‌رود که اگر پمپاژ آب به دریاچه از طریق تونل کانی‌سیب انجام نشود، دریاچه در تابستان سال آینده به‌شکل کامل خشک شود.
اگر علامت تیک خاکستری را در کنار نام یک کاربر در توییتر دیدید، بدانید که این حساب کاربری، متعلق به یک نهاد یا مقام دولتی یا یک سازمان چندجانبه است.
استفاده یک شخص دیگر از شبکه وای فای شما هرچه قدر هم بی خطر به نظر برسد باز هم کار درستی نیست. اتصال شما با هر دستگاهی که به شبکه اضافه می‌شود کندتر می‌شود.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی گفت: در ادامه رقابت‌ها اگر ملی پوشان ما رکوردهایشان را تکرار کنند، بازهم مدال خواهیم گرفت.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که متوفی مدال‌آور المپیاد شیمی و بورسیه دانشگاه بوستون آمریکا بوده است. دوست او به نام سهراب در بازجویی‌های اولیه گفت: من از دوران دبیرستان علاقه زیادی به شیمی داشتم. همیشه به آزمایشگاه می‌رفتم و محلول‌های شیمیایی را باهم ترکیب می‌کردم. با ترکیب مواد به یک محلول شیمیایی رسیدم که اعتیادآور بود. آخرین‌بار هم آن را با آبمیوه مخلوط کردم و در یخچال خانه گذاشتم، اما دوستم که میهمان من بود، بدون اینکه به من بگوید آن را سر کشید و حالش بد شد و فوت کرد. من اگر می‌دانستم قصد خوردن آن را دارد، مانعش می‌شدم و اجازه نمی‌دادم محلول را سر بکشد.
سارق خودرو‌ها در شهرری به دام ماموران پلیس افتاد. او در مصاحبه خود گفت: چون کار نیست: آزاد شوم باز هم دزدی می‌کنم!
دانشمندان معتقدند سطح هورمون گرسنگی در افراد لاغری که وزن زیادی از دست داده‌اند، بالاتر است؛ به همین دلیل، میل‌شان به غذا‌های بی‌ارزش بیشتر است و در نتیجه بدن سلول‌های چربی بیشتری برای افزایش سطح هورمون‌ها جمع می‌کند. همچنین متخصصان تصور می‌کنند کاهش وزن چشمگیر به کاهش سطح هورمون‌های بی‌اشت‌هایی که گرسنگی را سرکوب می‌کنند، منجر می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
مهاجری گفت: کاسبان برجام به دنبال آن هستند که باز هم از آن طریق نان بخورند، بعد به پیش افرادی مانند آقای جلیلی می‌روند و می‌گویند اگر برجام امضا شود برای ما ضررهای اقتصادی، امنیتی و سیاسی دارد و بعد هم تیم آقای جلیلی این موارد را به زبان انقلابی و ایدئولوژیک ترجمه کرده و بیان می‌کنند.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.
از ادعای درآمد ۶۳۰ میلیاردی پرسپولیس از کارگزار، تنها مبلغی کمتر از ۱۰۰میلیارد دریافت شده است. اگر زیان عدم دریافت حق پخش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا را کنار بگذاریم ،قرمزها نصف پول خود را هم نگرفته اند
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام وحدت و انسجام را به عنوان رمز پیروزی انقلاب و وحدت را به عنوان شاکله اصلی آن مطرح کردند. در نتیجه ایشان چیزی که باعث اختلاف و شکاف در جامعه شود را نفی می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ