بازیکن پرتغالی و سابق باشگاه سپاهان گفت: از اتفاقاتی که در سپاهان می‌افتاد خوشم نمی‌آمد و از این تیم جدا شدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد که این تیم در دو دیدار ابتدایی فصل داشته است گفت: عیار واقعی استقلال در دیدار با سه تیم مشخص خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره آخرین وضعیت محمد نادری به عدم وجود قوانین تنظیمی جدید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اشاره کرد.
رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع هیات فوتبال استان همدان به موارد گوناگونی در رابطه با وضعیت فوتبال این استان و فوتبال کشور اشاره کرد.
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است، چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به حضور این تیم در کافا رفتار محمدحسین کنعانی زادگان را مورد نقد قرار داد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
در شرایطی که امید نورافکن هافبک سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ به مسائل پشت پرده برای صدرنشینی و قهرمانی پرسپولیس اشاره می‌کرد، بازیکن پرتغالی سپاهان کاملا حرفه‌ای با این موضوع برخورد داشت.
در شرایطی که امید نورافکن هافبک سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ به مسائل پشت پرده برای صدرنشینی و قهرمانی پرسپولیس اشاره می‌کرد، بازیکن پرتغالی سپاهان کاملا حرفه‌ای با این موضوع برخورد داشت.
سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس، گفت: مظلومترین تیم لیگ برتر هستیم.
بازیکن تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به برد این تیم مقابل نساجی، سعید الهویی را بهترین گزینه برای سرمربی‌گری تیم سیرجانی دانست.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: راهکار مناسب برای کمبود مهاجم را سرمربی پرسپولیس پیدا کرد اما این چاره اساسی نیست و مشکل سرخپوشان باید برطرف شود.
کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد بهتر آبی‌پوشان نسبت به دیدار گذشته برابر تراکتور گفت: در این دیدار دو بازیکن توانستند با عملکرد خوبی که از خود نشان دادند عامل پیروزی استقلال شوند.
سعید عزت‌اللهی در گفتگویی جالب با اشاره به حسرت‌هایش در قطر برای صعود، از روزهایی می‌گوید که در نوجوانی با آرزوی رونالدو شدن در خیابان‌های انزلی پشت سر گذاشته است.
یک سایت انگلیسی به شرایط خوب مهدی طارمی در پورتو اشاره کرد که مورد توجه آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته بود.
وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد شروع بردهای تیمش از هفته ششم اشاره کرد.
سرمربی تیم فوتسال آلبالی اسپانیا با اشاره به حضور دیرهنگام بازیکن ایران در این تیم، گفت: احمدعباسی بعد از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ما اضافه می‌شود ولی باید سریع زبان یاد بگیرد.
یورگن لوکادیا مورد توجه‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود که حرکتش نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
ساری- مربی تیم مس کرمان با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ امسال و ضرر تیمش در بازی‌های گذشته گفت: درخواست داریم تا با تدابیری بهتر اشتباهات داوری در بازی‌ها کمتر شود.
بازیکن تیم‌ملی شمشیربازی با اشاره به کسب مدال نقره تیم ملی اِپه، گفت: توان پیروزی در بازی فینال را داشتیم، اما بدنمان از بازی‌های سنگین قبلی خالی کرد، با این حال توانستیم با توجه به حضور حریفان پرقدرت و مدعی، مدال نقره ارزشمندی را کسب کنیم.
انزلی- سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر یک بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.
انزلی- سرمربی استقلال تهران با اشاره به اینکه شایسته برد سه بر صفر بودیم، گفت: برای قهرمانی علاوه بر بازیکن به نیمکت قوی نیز نیاز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ