کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد بهتر آبی‌پوشان نسبت به دیدار گذشته برابر تراکتور گفت: در این دیدار دو بازیکن توانستند با عملکرد خوبی که از خود نشان دادند عامل پیروزی استقلال شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تهاجمی تیم ملی ایران دو روز پیش سی ساله شد و این در حالی است که او طی مدت حضورش در فوتبال اروپا به بازیکنی سرشناس تبدیل شده است.
خشن‌ترین بازی هفته و شاید این فصل فوتبال ایران، 11 کارت زرد به همراه دو بازیکن اخراجی.
یوشکو گواردیول، بازیکن لایپزیش،‌ در دو بازی دوستانه امروز تیمش تنها نقش یک تماشاگر را داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
سپهر روزی‌طلب و مهدی عبدی دو بازیکن هوادار که در روزهای اخیر مورد هجمه شدید هواداران استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، نقش پررنگی در صعود هوادار ایفا کردند.
دو بازیکن نروژی در پیشرفت ارلینگ هالند، ستاره این روزهای لیگ برتر انگلیس نقش مهمی داشتند.
بارسلونا کسب 6 امتیاز از دو بازی اخیر خود را مدیون سرخیو بوسکتس و رافینیاست. دو بازیکنی که در برتری‌های 1-0 اخیر بارسا نقش مستقیم داشته‌اند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
دو بازیکن تعویضی سپاهان روی گل تساوی این تیم مقابل پرسپولیس نقش داشتند.
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازیکنی که در فصل جدید از سپاهان به جمع سرخپوشان آمدند از انگیزه بالایی برای درخش در نقش جهان برخوردار هستند.
دروازه‌بان تراکتور نقش ویژه‌ای در برد تیمش مقابل هوادار در هفته نوزدهم داشت.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
نقش هدایتگری نقدینگی در دو نهاد بانک و بورس
در بازی کریستال پالاس مقابل فولام دو بازیکن این تیم اخراج شدند و بیرون رفتن آنها نقش مهمی در شکست پرگل پالاس در این مسابقه داشت.
رئیس جمهور سابق کرواسی یک بار دیگر علاقه و تعصب بالای خود را به فوتبال نشان داد.
لیگ برتر در حالی به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت که صدرنشینی پرسپولیس تا پایان مسابقات جام جهانی در این مسابقات قطعیت یافت.
وی افزود: مواد اولیه موجود بوده و این شرکت‌ها باید در زمان مناسب داروی مورد نیاز را تولید می‌کردند اما متأسفانه دو شرکت دارویی در ارائه اظهارات تخلف کرده و تولیدشان را به بهانه سود بیشتر، در شهریور ماه کاهش داده‌اند.
کمتر اتفاق علمی بزرگی در دنیاست که رخ دهد اما یک نخبه ایرانی در مهاجرت بخشی از این پروژه های بزرگ علمی نباشد. از پروسه ساخت واکسن کرونا تا پروژه ساخت اینترنت ماهواره ای استارلینک.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر و در جریان پیروزی لحظه آخری استقلال مقابل ذوب آهن در فولاد شهر، مهدی قایدی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ