بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: انسان عاقل باید بنشیند فکر می‌کند همه گزینه‌ها را داریم؛ ما گزینه توسعه برنامه هسته‌ای و همچنین گزینه مذاکرات برای اعتمادسازی را داریم و هیچ کدام از این دو گزینه به ما خسارت وارد نمی‌کند.
هیچ گونه‌ای جز انسان حتی نمی‌تواند آنچه را که درحال وقوع است، درک کند. حتی هزار سال پیش هم هیچ انسانی نمی‌توانست چنین فکری بکند. پرتاب راکت به فضا رویدادی است که موجب حیرت و شناسایی چالش‌ها می‌شود.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که در حال حاضر برای مذاکرات بین مسکو و کی‌یف، هیچ پیش‌شرطی وجود نداشته و چنین گزینه‌ای روی میز نیست.
کاخ سفید به خبرگزاری آمریکایی اسوشیتدپرس گفت: ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است اما جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به صراحت گفته است که ما هیچ گزینه‌ای را از روی میز حذف نکرده‌ایم.»
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
معاون شورای امنیت روسیه امروز و به‌دنبال اقدام اوکراین در حمله پهپادی به‌کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد.
طیب نیا گفت:آبهای دریایی عمان گنجینه‌ای بزرگ است که دیگر کشورهای منطقه سالهاست ازآن استفاده می‌کنند و به دلیل راه داشتن به آبهای آزاد فاقد آلودگی است و هیچ خدشه‌ای به محیط‌زیست وارد نمی‌کند.
دبیرکل حزب الدعوه عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به عنوان تنها گزینه تاکید کردند.
این فناوری به گونه‌ای طراحی شده است که نُقلی، کم مصرف و حساس به حریم خصوصی باشد و هیچ داده‌ای از تلفن کاربر خارج نشود. به این ترتیب، هیچ نگرانی در مورد حریم خصوصی وجود نخواهد داشت.
اخبار مربوط به حضور احمد سعادتمند در استقلال تکذیب شده و هیات مدیره باشگاه فعلا هیچ گزینه‌ای ندارد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اعلام کرد با هیچ گزینه‌ای برای قبول هدایت این باشگاه وارد مذاکره نشده‌اند.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اعلام کرد با هیچ گزینه‌ای برای قبول هدایت این باشگاه وارد مذاکره نشده‌اند.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
اکنون که دیپلماسی در حال شکست است ایالات متحده گزینه‌های محدودی در اختیار دارد. دولت بایدن مانند دولت‌های قبلی ایالات متحده تکرار می‌کند که تحت هیچ شرایطی به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
«کاترین کولونا» وزیر امور خارجه فرانسه در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران پیش از ورود به نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا گفت: «هیچ گزینه‌ای را درخصوص تحریم‌ها علیه [جمهوری اسلامی]ایران، رد نمی‌کنیم».
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
جلیلی گفت: دشمن اذعان می‌کند که همه این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده و در فشار اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، دشمنی که از موشک استفاده می‌کرد هم اکنون به سوی چاقوکشی رفته که نشان دهنده استیصال آن است.
رئیس پژوهشکده گردشگری با اشاره اینکه به در راستای توسعه گردشگری دسترس‌پذیر اقداماتی خوبی انجام گرفته است، گفت: با این وجود همچنان کاستی‌های هزینه‌ای و مالی وجود دارد.
سرپرست تیم امید در خصوص شرایط انتخاب سرمربی توضیحاتی ارائه کرد.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: انتصابات متزلزل جز ضرر هیچ فایده‌ای ندارد؛ لذا درخواست داریم که بررسی‌ها به گونه‌ای انجام شود که در دو سال و نیم مفید باقی مانده، تغییرات مکرر نداشته باشیم.
اعتصاب کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران
تا کنون هیچ تیم داخلی این همه مربی غیرایرانی را یکجا در تیم خود جمع نکرده بود. اقدامی که قطعا هزینه‌ای نجومی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ