کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
در اردوی پرسپولیس هنوز خبری از دروازه‌بان جدید نشده تا گلرهای آکادمی جانشین بیرانوند باشند‌.
پرسپولیس در شرایطی سه امتیاز دیدار با تراکتور را به دست آورد که مالکیت توپ کمتری نسبت به حریف خود داشت‌.
پرسپولیس با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته برای نخستین بازی خود در لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می رود.
با بررسی مهم‌ترین فاکتور قهرمانی در لیگ برتر ایران، شاید بتواند از همین حالا، تیمی که بیشترین شانس قهرمانی را دارد، معرفی کرد. در ادوار گذشته لیگ برتر، عنوان قهرمانی در ۹۹ درصد اوقات به تیمی رسیده که خط دفاعی خوبی داشته است. این موضوع تقریبا تبدیل به یک قانون نانوشته شده؛ تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر ایران شود که گل خورده کمتری در مقایسه با رقبا داشته باشد. اگرچه این فاکتور، فقط یکی از شروط قهرمانی است؛ ولی آمار نشان داده تأثیر بسزایی دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی برای اجرای سال دوم قراردادش بدون کمترین حاشیه به تمرین پرسپولیس رفته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کوچکترین سهم را در این قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت: از نظر روحی خسته هستم؛ شاید نیم فصل استراحت کنم و یا به تیمی بروم که تنش کمتری داشته باشد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
در دیدار جذاب نساجی مازندران و پرسپولیس و جشن قهرمانی سرخ‌ها، جایگاه خبرنگاران ورزشگاه وطنی مملو از افرادی با کمترین ارتباط با رسانه بود.
نکته قابل توجه این رده‌بندی، غیبت نام مهاجمان تیم قهرمان یعنی پرسپولیس است. همچنین تعداد گل‌های آقای گل لیگ برتر ۲۲، کمترین تعداد گل در تاریخ این رقابت‌ها بوده است که میانگین بسیار پایینی را بر جای گذاشت.
شش خطا مقابل استقلال و شش خطا برابر مس کرمان: پرسپولیس کمترین شانسی به حریفان برای محروم کردن ستاره‌ها نمی‌دهد.
شاید شاهد کمترین تغییر ممکن در ترکیب پرسپوليس برای دربی باشیم اما سرمربی سرخ‌ها با جابجایی نفراتش، برنامه‌های ویژه‌ای علیه تفکرات ساپینتو دارد.
بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.
گئورگی گولسیانی توضیح می‌دهد که چگونه پنالتی‌های خود را با کمترین درصد خطا تبدیل به گل می‌کند.
باشگاه پرسپولیس تفاهم نامه ای را با سازمان لیگ امضا کرد که طی آن ثانیه های کمتری را برای تبلیغات محیطی در اختیار خواهد داشت.
تیم های استقلال و پرسپولیس کمترین هزینه را برای تجهیز استادیوم خانگی خود به کمک داور ویدئویی به نسبت دیگر تیم های لیگ برتری خواهند پرداخت.
علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. یحیی بازهم با کمترین موقعیت گل با حداقل گل برنده میدان شد
مصدومیت در حالی سراغ برخی بازیکنان پرسپولیس می‌رود که آن‌ها کمترین میزان حضور در زمین را در هفته‌های گذشته داشته اند.
مصدومیت در حالی سراغ برخی بازیکنان پرسپولیس می رود که آنها کمترین میزان حضور در زمین را در هفته های گذشته داشته اند.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
یحیی گل‌محمدی با کمترین تغییرات تیمش را روانه میدان مسابقه با آلومینیوم اراک می‌کند.
در روزی که مهاجمان سرخپوش کمترین میزان موقعیت را به دست آوردند، شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر هوادار خود و مقابل تیم فولاد متوقف شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ