بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دروازه‌بان‌های جوان خیلی خوبی داریم.
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آن‌ها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.
انتشار تصویری از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در کنار علیرضا بیرانوند بار دیگر موضوع مذاکره دروازه‌بان پرسپولیس با آبی‌ها را بر سر زبان‌ها انداخت.
جواد نکونام می گوید که استقلال بابت مذاکره با علیرضا بیرانوند، فقط چند روز حساس را از دست داده است.
فسخ یک طرفه بیرانوند با پرسپولیس تمام نقل و انتقالات تابستانی ایران را تحت تاثیر خود قرار داد. مذاکره او با استقلال و احتمال رفتنش به اردوگاه رقیب سنتی موجب واکنش از سوی افراد مختلفی شده است.
باشگاه استقلال از به خدمت گرفتن دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس منصرف شد.
قائم مقام باشگاه استقلال با بیان اینکه فشار زیادی روی علیرضا بیرانوند برای استقلالی نشدن وجود دارد، از مذاکره با یک دروازه بان اسپانیایی و تمام شدن کار انتقال محبی به روسیه خبر داد.
در شرایطی که با اعلام عضو هیات مدیره استقلال این باشگاه حداقل ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی فقط برای فصل قبل دارد، مذاکره با علیرضا بیرانوند در جریان است!
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید پیشنهاد 90 میلیارد تومانی به یک بازیکن(بیرانوند) صحت ندارد.
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال با اشاره به تحرکات نقل و انتقالاتی دو باشگاه گفت: وضعیت پرسپولیس خطرناک است، چون رقابت‌های خیلی مهمی در انتظارش است.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
گلر تیم پرسپولیس با این انتقال یک بار دیگر انتقال مهدی هاشمی‌نسب را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. اختر در خصوص این انتقال اینطور می‌گوید: «بیرانوند از اول استقلالی بود و قبل از اینکه به پرسپولیس برود با استقلال مذاکره کرد و حالا هم به جایی برمی‌گردد که علاقه اولش بود. به نظرم بیرو بهترین گلر آسیا است و قطعاً حضور او می‌تواند به استقلال کمک زیادی بکند.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به بحث فسخ قراردادش با این تیم و مذاکره با استقلال واکنش نشان داد و تاکید کرد که دنبال حق و حقوقش است.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به بحث فسخ قراردادش با این تیم و مذاکره با استقلال واکنش نشان داد و تاکید کرد که دنبال حق و حقوقش است.
در روز مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند، همه منتظر روشن‌شدن تکلیف جنجالی‌ترین بازیکن نقل و انتقالات هستند.
قائم مقام باشگاه استقلال اعلام کرد سرپرست مدیرعاملی این باشگاه مسؤول مذاکره مستقیم با بیرانوند است.
باشگاه استقلال تاکید دارد مذاکره با بیرانوند را در زمان اعلام فسخ قرارداد توسط این بازیکن انجام داده است.
مدافع پرسپولیس به شایعات مربوط به مذاکره با استقلال واکنش نشان داد.
مصطفی سلیمانی می‌گوید بیرانوند پیش از فسخ با پرسپولیس، مذاکره‌ای با استقلال نداشته است.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
حجت کریمی در یک استوری اینستاگرامی در مورد مذاکره با بیرانوند صحبت کرد.
انتشار خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با سرپرست باشگاه استقلال با واکنش منفی مسئولان پرسپولیس همراه شده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
سرپرست باشگاه استقلال تهران مذاکره با علیرضا بیرانوند را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ