لکنت یک اختلال گفتاری است که بر جریان گفتار تأثیر می‌گذارد و از مهم‌ترین و متداول‌ترین اختلالات تکلمی نیز است. لکنت می‌تواند برقراری ارتباط با دیگران را سخت کند و ممکن است باعث ایجاد ناامیدی در افراد مبتلا به آن شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج تحقیقات درباره محاسن و مضرات قهوه چه می‌گویند؟ محققان در تحقیقاتی جدید مضرات و محاسن مصرف را مورد بررسی قرار داده در نتیجه این تحقیقات مصرف قهوه در حد متوسط در روز می‌تواند خطر ابتلا به سرطان، نارسایی قلبی، دیابت نوع ۲ و حتی مرگ را کاهش دهد.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
دروازه بان جوان شمس آذر قزوین با دو گلی که دریافت کرد در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر ساعات تلخی را پشت سر گذاشت.
مرکز آمار اعلام کرد که عرضه گوشت قرمز در تیر ماه امسال کاهش ۱۴ درصدی و عرضه گوشت طیور کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.
مارکو وراتی ساعاتی پس از قطعی شدن جدایی نیمار از پاری‌سن‌ژرمن با متنی احساسی از او خداحافظی کرد.
برخی جوری رفتار می‌کنند که گویی منتظرند تمامیت خواهان، بروند در اتاق‌شان و در را ببندند و به کارهایشان فکر کنند تا متنبه شوند. بعد با رخی شرمگین و گردنی کج، سراغ اصلاح‌طلبان بیایند و بابت کار‌هایی که کرده‌اند عذرخواهی کنند و از ایشان بخواهند که پشت فرمان قدرت بنشینند.‌ نمی‌شود در عرصه سیاست خارجی، دعوت به رئالیسم و عمل‌گرایی کرد و در عرصه داخلی این اندازه رمانتیک تحلیل کرد.
چند سالی است که رفتارهای غیرمنتظره سردار آزمون سپری و او حالا از همیشه دوست داشتنی تر شده است.
لپه در بین حبوبات ارزش غذایی فراوانی دارد و دارای خواص مفیدی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند؛ بنابراین لپه را در برنامه غذایی خود قرار دهید و در غذا‌های مختلفی مانند خورش قیمه از آن به مقدار لازم و معین استفاده کنید.
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در ۱۰۰ روز آغازین امسال با تحویل ۵ میلیون و ۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان این عدد نسبت به سال گذشته، یک میلیون و ۱۰۷ هزار تن افزایش داشته است.
یک متخصص پوست و مو، ویژگی یک کرم ضدآفتاب مناسب را ایجاد یک لایه روی پوست دانست که بتواند اشعه‌های UVA و UVB را دفع کند.
یک جراح شبکیه چشم، از التهاب داخل چشمی «یوئیت» به عنوان یکی از بیماری‌های شایع چشم نام برد که باعث کاهش دید می‌شود.
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۱۰۰۰۰ قدم در روز، که حدود ۳۵۰۰ قدم از آن‌ها به عنوان فعالیت بدنی متوسط تا شدید برای حداقل ۱۰ دقیقه باشد، با افزایش کاهش وزن در یک مداخله رفتاری همراه با یک رژیم غذایی با کالری محدود مرتبط است.
مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۳۰۵ میلیون دلار رسید.
میلیون‌ها بزرگسال زمان زیادی را پشت میز یا جلوی صفحه نمایشگر می‌گذرانند و کارشناسان مدت‌هاست که به آن‌ها توصیه می‌کنند کمتر بنشینند و بیشتر حرکت کنند. محققان توصیه می‌کنند اگر کاهش فشار خون، کاهش قند خون و بهبود خلق و خوی هدف باشد، حداقل حرکتی که می‌تواند مؤثر باشد چقدر است؟
به گفته محققان، افرادی که موفق به کاهش وزن می‌شوند این کار را به تدریج با حدود نیم تا یک کیلوگرم در هفته انجام می‌دهند که به معنای ۲ تا ۴ کیلوگرم در ماه است.
یک کتاب جدید به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تحقیقات مغز به ما کمک می‌کند تا بفهمیم انسان بودن به چه معناست.
انتقادات تند کریستیانو رونالدو از وضعیت یونایتد و نیز خانواده گلیزرها تاثیرگذار بود و این باشگاه به دنبال اعمال تغییراتی بسیار مهم و استراتژیک است.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
ایران خودرو امروز ۸ آبان ماه ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه نمود. خریداران امروز هایما چقدر سود کردند؟ و این محصول با چه قیمتی معامله شد؟
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، فاصله ای تا انتقال به اورتون نداشته است.
طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۵ به معادل ۱۳۲ میلیون یورو رسید.
سجاد غریبی پس از باخت افتضاح در فیلمی که منتشر کرد، به ظاهر غمگین و ناراحت است و می‌گوید شرمنده مردم شده، اما او شرمنده نیست. اینجا در رختکن پس از مسابقه اثری از شرمندگی در همراهان هالک دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ