منابع ترکی فاش ساختند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اوکراین پس از سفر به هلند، وارد دانمارک شد.
همسر رئیس‌جمهور اوکراین به دعوت رئیس رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.
روزنامه «تایمز اف اسرائیل» اعلام کرد: «اولنا زلنسکی»، همسر رئیس جمهوری اوکراین هفته آینده با دعوت رسمی همسر «اسحاق هرتزوگ» به تل‌آویو سفر می‌کند.
منابع عبری‌زبان از سفر «اولنا زلنسکی» همسر ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در آینده‌ای نزدیک به اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.
رئیس‌جمهور اوکراین برای رایزنی در خصوص جنگ در این کشور به فنلاند سفر کرد.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
زلنسکی در توصیف سفر دبیر کل ناتو به کی‌یف اظهار کرد: این سفر ینس استولتنبرگ اولین سفر از زمان شروع جنگ است. ما آن را به عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنیم که ناتو آماده شروع یک فصل جدید در روابط با اوکراین است؛ یک فصل از تصمیم‌های بلند پروازانه.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
مک کارتی همواره مدعی حمایت از اوکراین بوده است، اما جمهوری‌خواهان مجلس که کنترل مجلس را در آذر ماه به دست گرفتند، مخالف چک سفید کمک آمریکا به کی‌یف هستند.
زلنسکی از نتانیاهو برای سفر به اوکراین دعوت کرد.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
رئیس جمهور اوکراین در سفر به انگلیس موضوع تقویت کمک های نظامی به این کشور در نبرد با روسیه را باز هم مطرح کرد.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی افشاگرانه نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به طور مخفیانه به کی‌یف سفر کرده بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هدف از سفر رئیس جمهور اوکراین به آمریکا از پیش مشخص بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سفر رئیس جمهور اوکراین را به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.
سخنگوی دفترریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی به سفر زلنسکی به آمریکا واکنش نشان داد.
هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن، رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در نهایت سامانه‌های ضدموشکی پاتریوت در اختیار ارتش اوکراین قرار می‌گیرد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه های آمریکایی از سفر روز چهارشنبه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن خبر داد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه های آمریکایی از سفر روز چهارشنبه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به واشنگتن خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین در اقدامی از پیش‌اعلام‌نشده به شهر خرسون سفر کرد.
رئیس جمهور اوکراین در اقدامی از پیش‌اعلام‌نشده به شهر خرسون سفر کرد.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ