اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از دعوت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خبر داد.
دعوت شجاع و آقاسی بعداز ۲باخت تراکتور به تیم ملی!
شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنانی است که در لیست تیم ملی حضور دارد.
سرمربی تیم ایرانی اتحاد کلبا امیدوار است تا تیمش لیگ امارات را با برد آغاز کنند.
اردوی تدارکاتی تیم ملی پارادوچرخه‌سواری برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور چهار ورزشکار برگزار می‌شود.
سرمربی تیم وزنه‌برداری جوانان اسامی نفرات دعوت شده به اردو را اعلام کرد.
یک رسانه اسپانیایی در گزارشی نوشت که اتحادیه اروپا درخواست رئیس جمهور اوکراین برای دعوت از وی جهت حضور در اجلاس سران این بلوک با رهبران آمریکای لاتین را رد کرده است.
رئیس‌جمهور اوکراین گفت: نه برای دعوت به‌پیوستن و نه‌برای آغاز روند عضویت اوکراین در ناتو هیچگونه چارچوب زمانی تعیین نشده است.
منابع ترکی فاش ساختند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.
همسر رئیس‌جمهور اوکراین به دعوت رئیس رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.
روزنامه «تایمز اف اسرائیل» اعلام کرد: «اولنا زلنسکی»، همسر رئیس جمهوری اوکراین هفته آینده با دعوت رسمی همسر «اسحاق هرتزوگ» به تل‌آویو سفر می‌کند.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که کشورش رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه هند تأکید کرد که رئیس‌جمهور اوکراین را به نشست سران کشورهای عضو «G-۲۰» که قرار است اوایل سپتامبر در دهلی نو برگزار شود، دعوت نخواهد کرد.
رئیس‌جمهور برزیل از پذیرش دعوت دولت اوکراین برای سفر به این کشور امتناع کرد.
زلنسکی در توصیف سفر دبیر کل ناتو به کی‌یف اظهار کرد: این سفر ینس استولتنبرگ اولین سفر از زمان شروع جنگ است. ما آن را به عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنیم که ناتو آماده شروع یک فصل جدید در روابط با اوکراین است؛ یک فصل از تصمیم‌های بلند پروازانه.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که آماده گفتگو با همتای چینی خود است و او را برای سفر به کشورش دعوت کرد.
مک کارتی همواره مدعی حمایت از اوکراین بوده است، اما جمهوری‌خواهان مجلس که کنترل مجلس را در آذر ماه به دست گرفتند، مخالف چک سفید کمک آمریکا به کی‌یف هستند.
زلینسکی از نتانیاهو برای سفر به اوکراین دعوت کرد.
رئیس شورای اروپا، رئیس جمهور اوکراین را برای حضور در نشست آتی اتحادیه اروپا دعوت کرد.
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک درباره احتمال حضور ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس، او را به خط مقدم جبهه جنگ در این کشور دعوت کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ