روزنامه «تایمز اف اسرائیل» اعلام کرد: «اولنا زلنسکی»، همسر رئیس جمهوری اوکراین هفته آینده با دعوت رسمی همسر «اسحاق هرتزوگ» به تل‌آویو سفر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
منابع عراقی اعلام کردند که رئیس جمهور ترکیه به زودی به عراق سفر خواهد کرد و محور اصلی این سفر، بررسی مسائل مرتبط با منابع آبی خواهد بود.
رسانه‌های عبری از مقدمات مذاکرات پشت‌پرده میان آنکارا و تل‌آویو برای سفر قریب‌الوقوع بنیامین نتانیاهو به ترکیه خبر دادند.
با وجود سفر قریب‌الوقوع سرمربی اسپانیایی، احتمالاً سرمربی بعدی استقلال یک چهره داخلی خواهد بود.
دبیرکل ناتو از سفر قریب‌الوقوع به آنکارا برای دیدار با رئیس‌جمهور ترکیه با محوریت بررسی پیوستن سوئد به این سازمان نظامی خبر داد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عمان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به کشورمان، گفت: روابط دوستانه ایران و عمان می‌تواند الگویی برای همه کشورهای منطقه باشد.
منابع عبری از سفر قریب‌الوقوع یک هیات امنیتی از مصر به نوار غزه، در راستای موضوع آتش‌بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ازبکستان از سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور ازبکستان به کشورمان خبر داد.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از سفر قریب‌الوقوع رئیس دفتر سیاسی این جنبش به ایران بنا به دعوت وزیر خارجه کشورمان خبر داد.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: امید است این سفر، زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر و افق روشن‌تر میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم.
تضمینی برای دست یافتن طرفین به توافق وجود ندارد. مقامات آمریکا مجددا بر کلیدواژه عدم‌تمرکز بر برجام تاکید کرده‌اند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز پنج‌شنبه ارتباط سفر اخیر رابرت مالی به عمان با اظهارات یک‌نماینده مجلس در خصوص سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران برای انتقال پیامی از واشنگتن به مقام‌های ایرانی را رد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق از سفر قریب الوقوع دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به عراق جهت امضا سند همکاری امنیتی با این کشور خبر داد.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش که با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد، پرداخت.
دولت چین از سفر قریب‌الوقوع معاون نخست‌وزیر این کشور به ایران و امارات متحده عربی خبر داد.
منابع غیر رسمی از سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر جدید عراق به ایران، عربستان سعودی و ترکیه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ