مک کارتی همواره مدعی حمایت از اوکراین بوده است، اما جمهوری‌خواهان مجلس که کنترل مجلس را در آذر ماه به دست گرفتند، مخالف چک سفید کمک آمریکا به کی‌یف هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
فارین پالسی در گزارشی نوشته که گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، خواستار تامین بمب‌های خوشه‌ای برای اوکرین شده‌اند!
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای برای وزیر خارجه این کشور، وی را تهدید کرد اگر به احضاریه کنگره پیرامون تحقیقات درباره خروج از افغانستان عمل نکند، ممکن است بازداشت شود.
دموکرات‌های کنگره آمریکا طرحی را معرفی کرده‌اند که در صورت تصویب، کاخ سفید پیش از دستور حمله هسته‌ای مجبور به اخذ مجوز از کنگره خواهد شد.
دستیار وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد رئیس تایوان در هنگام سفر به این کشور با مقامات کنگره دیدار می کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حقیقت آزادی در غرب گفت: نماینده زن کنگره آمریکا به دلیل انتقاد علیه اسرائیل اخراج شد.
جیمز کومر، رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان در بیانیه‌ای گفت: اکنون که دموکرات‌ها دیگر حکومت تک حزبی در واشنگتن ندارند، نظارت و پاسخگویی در راه است.
کنگره آمریکا بدلیل شکست حزب جمهوری خواه برای تعیین رئیس مجلس نمایندگان با هرج  و مرج روبرو شد.
رئیس جمهور آمریکا اواخر هفته در مراسم دومین سال یورش به کنگره این کشور شرکت خواهد کرد.
رئیس پلیس کنگره آمریکا هشدار داد که با وضعیت دوقطبی موجود در جامعه آمریکا، احتمال وقوع شورشی، شبیه ۶ ژانویه ۲۰۲۱ وجود دارد.
زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در سخنرانی خود در کنگره آمریکا خواستار حمایت دو حزبی از اوکراین شد.
رئیس آتی مجلس نمایندگان آمریکا با وعده‌ای خصمانه، متعهد شد تا نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتا و منتقد رژیم صهیونیستی را از کمیته روابط خارجی کنگره اخراج کند!
نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که قصد دارد از رهبری حزب دموکرات در این مجلس کناره گیری نماید.
در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان به ۵۱ کرسی و دموکرات‌ها به ۵۰ کرسی دیگر نیاز دارند، زیرا کاخ سفید اکنون در کنترل دموکرات‌هاست و در صورت تساوی ۵۰-۵۰ سنا - با در نظر گرفتن معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس مجلس سنا - در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سلامت انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا ابراز تردید کرد.
رئیس جمهور آمریکا، معاون وی و نیز «دونالد ترامپ» به برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره در این کشور واکنش نشان دادند.
رئیس جمهور اسبق آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نسبت به «خطرناک» شدن فضای سیاسی این کشور هشدار داد.
رئیس جمهور دموکرات آمریکا اذعان کرد که در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، وی استیضاح خواهد شد.
میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای این کشور، به ۳۹ درصد تنزل یافت.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که دونالد ترامپ رئیس جمور سابق این کشور آنقدر مرد نیست که برای شهادت درباره حمله سال ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره، در مقابل کمیته تحقیق حضور یابد.
رئیس جمهور آمریکا از احتمال پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات میاندوره ای کنگره این کشور ابراز نگرانی کرد.
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که تازه‌ترین مدارک و شهادت شهود در پرونده یورش حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، «ناگوار» است.
رئیس جمهور سابق آمریکا از تصمیم احضار خود توسط کمیته تحقیقات پیرامون حادثه حمله به ساختمان کنگره انتقاد کرد.
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که اگر دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره مغلوب شوند، «دو سال سخت» در انتظار دولت این کشور خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ