یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور اوکراین تمام روسای کمیته‌های نظامی منطقه‌ای جذب نیروی این کشور را برکنار کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی تلویزیونی دلایل اصلی شکست ضدحملات ارتش این کشور را توضیح داد.
رئیس‌جمهور اوکراین بدون ارائه جزئیات مدعی شد که نیرو‌های این کشور در تمامی جبهه‌ها پیشروی کرده‌اند و روز دوشنبه را «روز شاد» نامید.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد: ارتش این کشور از تسلیحات نظامی پیشرفته غرب در نبرد استفاده می‌کند.
رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر مدعی شد که ارتش این کشور آماده آغاز ضدحملات بزرگ برای بازپس‌گیری مناطق‌ازدست‌رفته است؛ ضدحملاتی که از ماه‌ها پیش وعده آغاز آن داده است.
F-۱۶ یک جنگنده نسل چهارمی و دومین جنگنده پیشرفته‌ای است که توسط غرب به کار گرفته می‌شود. این جنگنده که با نام‌های Fighting Falcon به معنای شاهین جنگجو یا Viper به معنای افعی نیز شناخته می‌شود، یک هواپیمای جنگی چند منظوره است که یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین جنگنده‌ها در تاریخ هوانوردی نظامی بوده و تاکنون نزدیک به ۴،۵۰۰ فروند از آن تولید شده است. برد جنگنده تک سرنشینه F-۱۶ بیش از ۴،۱۰۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن ۵۸،۰۰۰ پا اعلام شده است.
یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا می گوید این کشور می داند که اوکراین نمی تواند پیروز نبرد با روسیه شود.
رئیس گروه واگنر از زلنسکی و نیروهای اوکراینی خواسته است تا از باخموت عقب نشینی کنند.
زلنسکی توضیحی برای برکناری موسکالوف ارائه نکرد، اما این آخرین مورد از تغییرات اخیر فرماندهان است که توسط دولت وی انجام شده است.
زلنسکی فرمانده نیروهای مشترک ارتش اوکراین را به صورت ناگهانی از مقام خود برکنار کرد.
یک نماینده کنگره آمریکا، سفر رئیس جمهور این کشور به اوکراین را مقدمه ساز جنگ جهانی سوم دانست.
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن، رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که در نهایت سامانه‌های ضدموشکی پاتریوت در اختیار ارتش اوکراین قرار می‌گیرد.
پس از شایعات تنش بین ژنرال والری زالوژنی، فرمانده ارشد نظامی اوکراین و ولودیمیر زلنسکی؛ به زالوژنی گفته شده که کمتر در انظار عمومی حاضر شود.
رئیس جمهور اوکراین سربازان روسیه را به ارتکاب جنایات جنگی و کشتن غیرنظامیان در خرسون متهم کرد.
زلنسکی گفت: ارتش اوکراین به شیوه‌ای کاملاً سریع و قدرتمند در جنوب این کشور در چارچوب عملیات دفاعی فعلی پیشروی می‌کند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی پیشروی ارتش این کشور در برخی از مناطق نبرد با روسیه شد.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ارتش این کشور موفق شده بر سه شهرک در جنوب و شرق مسلط شود.
ولودیمیر زلنسکی» به طور دقیق نگفت که مناطق آزاد شده کجاست. او خبر داد که در جلسه روز یکشنبه «گزارش‌های خوبی» از فرماندهان نظامی و رئیس اطلاعات خود دریافت کرده است.
با شدت گرفتن درگیری‌ها بین نیرو‌های نظامی اوکراین و روسیه در مناطق جنوبی، رئیس‌جمهور اوکراین در پیامی که در صفحه تلگرام منتشر کرد، برای نظامیان روسی خط و نشان کشید.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، در حاشیه بازدید از منطقه اودسا برای نظارت بر صادرات غلات، از نیرو‌های نظامی مجروح در بیمارستان اودسا عیادت کرد. زلنسکی با سربازان مجروح صحبت کرد و با آن‌ها سلفی گرفت. یکی از نظامیان خارجی نیرو‌های مسلح اوکراین به زبان انگلیسی به زلنسکی توضیح داد که چگونه با سربازان روسی در رودخانه جنگید. این اولین بار است که رئیس جمهور اوکراین در انظار عمومی با یک نظامی خارجی ارتش اوکراین صحبت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ