سخنگوی دفترریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در سخنانی به سفر زلنسکی به آمریکا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
منابع ترکی فاش ساختند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.
یک مقام آمریکایی که نامی از او برده نشده است به شبکه سی ان ان گفت: «مدیر برنز اخیراً به اوکراین سفر کرده است؛ همانطور که از یک سال پیش و آغاز تجاوزات روسیه به طور منظم این کار را انجام داده است».
«عبدالمجید تبون» از امروز سه‌شنبه سفر سه روزه خود را به روسیه با هدف تقویت همکاری‌های بین دو کشور آغاز می‌کند.
محمد دانشگر در اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی غایب بود.
سرگئی لاوروف پس از ۱۳ سال و برای نخستین بار پس از آخرین سفر خود به کنیا در سال ۲۰۱۰، وارد نایروبی پایتخت این کشور شد.
نخست‌ وزیر روسیه امروز در سفر به چین قرار است با مقامات پکن از جمله «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند.
وزیر کشور روسیه تنها چند روز پس از سفر رئیس‌جمهور اوکراین به جده برای حضور در نشست اتحادیه عرب، به ریاض سفر کرد.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به روسیه باعث شده تا از تبدیل جنگ اوکراین به یک جنگ هسته‌ای جلوگیری شود.
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا به روسیه سفر امروز «بایدن» به کی یف را اطلاع داده بود.
وزیر ورزش روسیه چهارشنبه به تهران سفر می‌کند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
رئیس جمهور اوکراین در سفر به انگلیس موضوع تقویت کمک های نظامی به این کشور در نبرد با روسیه را باز هم مطرح کرد.
رئیس جمهور اوکراین برای نخستین بار پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، امروز (چهارشنبه) به انگلیس سفر می‌کند.
منابع عراقی از سفر وزیر خارجه روسیه که طی روزهای آتی به پایتخت این کشور انجام می شود، خبر دادند.
در این اطلاعیه آمده است که این سفر دو روز به طول خواهد انجامید و ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما در جریان این سفر که روز‌های ۲۲ و ۲۳ ژانویه انجام می‌گیرد با رئیس مجلس ایران و سایر مقامات کشور دیدار خواهد کرد.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی افشاگرانه نوشت که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی‌آی‌اِی) پیش از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، به طور مخفیانه به کی‌یف سفر کرده بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هدف از سفر رئیس جمهور اوکراین به آمریکا از پیش مشخص بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سفر رئیس جمهور اوکراین را به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.
سخنگوی کرملین گفت که سفر زلنسکی به واشنگتن بیانگر تداوم عملی جنگ مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا علیه روسیه تا آخرین اوکراینی است.
کاخ سفید ورود زلنسکی به آمریکا را تایید کرد. این دومین سفر زلنسکی به آمریکا از زمان قدرت گرفتن به عنوان رئیس جمهور اوکراین و اولین سفر او از زمان آغاز جنگ روسیه است.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ