ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر در طبیعت قدم می‌زدید و به زمین‌شناسانی برخوردید که سنگ را لیس می‌زنند، نترسید و آن را عجیب نپندارید. آن‌ها شروع به خوردن طبیعت نکرده‌اند، آن‌ها تنها یک استخوان فسیل شده پیدا کرده‌اند و در حال امتحان آن هستند.
این روز‌ها بحث اضافه برداشت‌ها یا بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی بسیار زیاد شده است. این عوامل دست به دست هم داده اند تا رشد پایه پولی نیز افزایش معنی داری داشته باشد. برای حل این مشکلات باید از یک سو اجازه دست درازی دولت به منابع بانک‌ها داده نشود و از سوی دیگر بانک‌های بد و پرریسک یا بانک‌هایی که نمی‌توانند تراز مالی خود را حفظ کنند، جریمه شوند یا برخورد سنگینی با این بانک‌ها انجام شود.
در آوریل سال ۲۰۰۴ گروهی از محققان که برای اکتشاف گاز مشغول حفاری در صحرا‌های یونان بودند، به اسکلتی غول‌پیکر برخوردند که شبیه به اسکلت انسان بود، ولی اندازه آن چند برابر یک انسان واقعی بود.
مدیرعامل سابق روایت جالبی از برخورد بد چند بازیکن و لیدر با ایمون زاید مطرح کرد.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در دیدار دبیر و کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: حجاب از مسلّمات دین ماست و شکی در آن نیست. اما در مواجهه با افراد بی حجاب و بد حجاب نباید به گونه‌ای برخورد شود که نتیجه‌ی معکوس داشته باشد.
در جریان بازی دیروز بارسلونا و اتلتیکو اتفاق عجیبی در نوکمپ رخ داد و یک هوادار مسن اتلتیکو با برخورد بسیار بد هواداران بارسلونا روبه‌رو شد.
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 5-3 مقابل آگزبورگ گفت شاگردانش همیشه در دربی باواریا بازی را بد شروع می‌کنند ولی از اینکه امشب بازگشته و به پیروزی رسیدند خوشحال است.
با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
دانشمندان در هفته جاری به پدیده‌ی عجیبی برخوردند: هزارپا. این موجود بی تردید به نور پاسخ می‌دهد، چرا که زمانی که مورد حمله قرار می‌گیرد خود را عقب می‌کشد یا به تکه سنگ یا دیواری پناه می‌برد. با این حال به نظر می‌رسد بسیاری از گونه‌های این موجود چشم ندارند.
در روز‌های پنجشنبه و جمعه با قطع شدن اینترنت، برخی کسب و کار‌ها که به اینترنت سیار وابسته بودند، با دردسر‌هایی مواجه شدند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به تاکسی‌های اینترنتی اشاره کرد که قطعی اینترنت، هم کسب و کار آن‌ها را به دردسر انداخت و هم دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که برای تردد قصد داشتند تا از این تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند، حسابی به مشکل برخوردند.
شهید حاج قاسم سلیمانی در هواپیما هنگام مواجهه با یک خانم کم حجاب برخورد جالبی با این خانم داشت که موجب تعجب مسافرین هواپیما شد.
وقتی با کودک دلبندتان برای خرید به فروشگاه می‌روید، ممکن است فرزندتان بد قلقی کرده و مدام بهانه خرید فلان چیز را بگیرد؛ اما می‌توانید با اعمال دستوراتی، خرید خوب و به دور از دغدغه را تجربه کنید.
ساوبر اظهار کرد: این اسناد کشف شده حاصل درخواست و یا بررسی دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا نیست. این اسناد در "کمدی قفل‌شده" توسط وکلای شخصی جو بایدن در این اندیشکده یافت شد. این وکلا در این اندیشکده در حین بسته‌بندی پرونده‌هایی بودند که به این اسناد برخوردند. کاخ سفید با وزارت دادگستری و دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا همکاری می‌کند.
شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
سه پنالتی بد از بازیکنان اسپانیا و درخشش یاسین بونو، سنگربان مراکشی، باعث شد امشب یکی از شگفتی‌های بزرگ جام جهانی قطر رقم بخورد.
پیشکسوت فوتبال ایران عملکرد بد تیمی را به عنوان علت باخت به انگلیس مطرح کرد.
کیهان نوشت: نیروی انتظامی و بسیج بار‌ها نشان داده‌اند که مرد میدان‌های سخت و پایان‌بخش روز‌های بد حادثه هستند و پرسش این است که چرا به آن‌ها اجازه برخورد پشیمان‌کننده با آشوبگران و متجاوزان به جان و مال و ناموس مردم داده نمی‌شود؟!
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.
آیت الله ابوالقاسم علیدوست، گفت: واقعا برخی ورودها خودش مصداق منکر است. من ابدا مثل برخی ها نمی خواهم کل قضیه را زیر سؤال ببرم ولی این نکته هست که با بعضی مسائل باید دقیق تر برخورد شود. این ساده انگاری ها لطمه می زند و بعضی وقت ها کار به جایی می رسد که اگر میلیاردها دلار یا تومان خرج می شد میسر نبود که یک مسأله را این طور خراب کرد. به تعبیری چنان بد دفاع می شود که کار ضایع می شود و از بین می رود.
با گذشت دو ماه از آغاز به کار درگاه ملی مجوزها، هنوز فعالیت این سامانه جدی شروع نشده و مجوز‌ها کاملا الکترونیکی صادر نمی‌شود. هم‌چنین هنوز خبری از صدور همه‌ی مجوز‌های مشاغل خانگی به صورت ثبت‌محور و اعلانی نیست و طبق سخنان وزیر اقتصاد در مجلس، از ۳۴ هزار درخواست مجوز تنها ۱۲ هزار تا صادر شده است (کمتر از ۴۰درصد).
ایران از جمله کشورهایی است که باوجود داشتن ظرفیت بالا به منظور توسعه انرژی های تجدیدپذیر برق، در این رابطه در سال و دهه های گذشته توسعه چندانی را تجربه نکرده است و همین مسئله به تشدید مشکلات صنعت برق دامن زده است.
نماینده تبریز در مجلس گفت: در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ