شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک ویدئوی تبلیغاتی قدیمی، اما جالب توجه شاهد پرواز دو جت من در کنار هواپیمای غول پیکر ایرباس A۳۸۰ خطوط هوایی امارات بر فراز شهر دبی خواهید بود.
یک گربه مادر در اقدام جالب خود به دو جوجه تیغی کوچک شیر خود را داد تا آنها سیر کند.
ویدئویی از سرقت ناموفق ۲ سارق در فضای مجازی منتشر شده است که به علت روشن نشدن موتور در سرقت ناکام می‌مانند.
کمیته مرکزی گروهک «کومله زحمتکشان کردستان» نیز با صدور بیانیه‌ای از حمله عناصر گروهک «کومله زحمتکشان انقلابی کردستان» به مراکز آموزش و اردوگاه‌های خود خبر داد. در این بیانیه آمده است که آن‌ها با تک تیرانداز به سمت عناصر این گروهک شلیک کرده و طی آن دو تن به نام‌های «سامان ابراهیمی» و «هیوا صادقی» کشته شده‌اند.
دو فضانورد ۳۳ و ۳۱ ساله عربستانی در پاسخ به سوالی نحوه اقامه نماز در ایستگاه بین المللی فضایی را تشریح کردند.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
یک شیر سمج چند دقیقه یک زرافه بالغ را تعقیب کرد و موفق شد این حیوان عظیم الجثه را خسته کند. در نهایت یک شیر دیگر به کمک آمد و هر دو موفق شدند زرافه ۶ متری را پایین بکشند و از پای در بیاورند.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
سازمان محیط‌زیست سمنان در اقدامی عجیب آذر و توران، توله یوزهای آسیایی را روی پشت‌بام اداره کل این سازمان نگهداری می‌کند. نکته جالب‌ قرار دادن یک لانه ساخته‌شده با چوب و تکه‌هایی از چمن مصنوعی در محل نگهداری توله یوزهاست که احتمالاً برای القای شرایط طبیعی زندگی آنهاست./ فارس
شیرها و کفتارها دو رقیب قدیمی در شکار هستند. هر از گاهی در جهان طبیعت شیرها و کفتارها به رقابت می پردازند و در اکثر موارد شیرها پیروز میدان می شوند اما گاهی اوقات هم اگر جمعیت کفتارها بیشتر باشد، این نبرد به نفع کفتارها به پایان می‌رسد.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
دو ماده شیر گله‌ای بزرگ از بوفالو‌ها را به دام انداختند و از ابتدا مشخص بود که قصدشان دزدیدن یکی از گوساله است. آن‌ها برای اینکه به مقصد خود برسند از هر طرف به گله حمله کردند تا بوفالو‌ها دچار ترس شوند و یکی از ماده شیر‌ها موفق به دزدیدن بچه بوفالو شود. نقشه‌ای که در نهایت به ثمر می‌نشیند و دو ماده شیر موفق به دزدیدن گوساله و شکارش می‌شوند.
فضانورد آمریکایی نیکول مان و کویچی واکاتا فضانورد ژاپنی روز جمعه از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند و کار بر روی نصب دو سکو را به عنوان بخشی از یک آرایه خورشیدی برنامه ریزی شده آغاز کردند. کار آن‌ها نصب براکت‌های پشتیبانی برای پنل‌های خورشیدی کوچکی بود که تابستان امسال راه اندازی می‌شوند. نیکول مان اولین زن بومی آمریکایی در فضا است و از ناسا است و فضانورد ژاپنی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن است.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
ویدیو نشان می‌دهد که شیر نر جوان به اشتباه وارد قلمرو شیر‌های نر بزرگ شد و بهای این اشتباه را با جان اش پرداخت کرد. در پایان نیز لاشه این شیر نر جوان به یک کفتار رسید.
بابا والاس و کایل لارسون پس از برخورد خودروهایشان با یکدیگر از مسابقه اتومبیلرانی ناسکار خارج شدند در خارج از پیست با یکدیگر گلاویز شدند.
دو جاسوس فرانسوی که چندی پیش توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند، به افشای پشت پرده زمینه سازی برای آشوب در کشور می پردازند. نسخه کامل این مستند به زودی پخش خواهد شد.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
تصاویری منتشر شده از خودرو اورژانس که با آژیر خود خبر از بیمار اورژانسی می‌دهد، اما با خودخواهی و حرکت غیرانسانی دو راننده مواجه می‌شود را ببینید.
سخنگوی پلیس ننگرهار و فرمانده پلیس لعلپور که از اعضای طالبان هستند برای ارائه گزارش خسارات سیل تا کمر وارد آب شدند.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ