اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمدن، تاریخ و فرهنگ کشور عزیزمان ایران، سرشار از مفاهیم، باور‌ها و نشانه‌های عمیق و ارزشمند باستانی، معنوی و دینی است که به همه ملت ایران تعلق دارد و دیگران با هر باوری نمی‌توانند آن‌ها را به میل و سود خود مصادره کنند.
ناپولی بعد از قهرمانی تاریخی این تیم در سری‌آ، به دنبال حفظ ستاره‌های تیمش و ایجاد ثبات در ترکیب است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پیشکسوتان سرمایه معنوی کشور هستند که باید از تجربیات این عزیزان استفاده شود.
اگر فرد مورد علاقه شما از مشکلی رنج می‌برد، ممکن است فکر کند باید به تنهایی به مقابله با آن برود؛ چون نمی‌خواهد با مشکلاتش سر بار مردم باشد و از مردم تقاضای کمک نخواهد کرد. به او متذکر شوید بیشتر افراد تمایل دارند به او کمک کنند.
رئیس جمهور گفت: مردم عزیزمان بدانند هر مسافرت ما به کشورهای خارجی در جهت منافع ملی است.
ظهور ابزار‌های هوش مصنوعی مولد در چین باعث شده است تا عده‌ای به فکر زنده‌کردن عزیزان ازدست‌رفته خود بیفتند. آن‌ها با ارائه تصاویر، صداها، ویدیو‌ها و پیام‌های افراد درگذشته به کامپیوتر، بات‌هایی را می‌سازند که می‌توانند رفتار عزیزان آن‌ها را شبیه‌سازی کنند. بااین‌حال، این کار به لحاظ اخلاقی و درمانی با انتقاد‌هایی روبه‌رو بوده است.
یکی دیگر از نشانه‌های افسردگی کودکان ترس و وحشت زیاد از مرگ یا بیماری خود یا عزیزان است. مثلا کودک از اینکه والدین خود را از دست بدهد، می‌ترسد و یا از اینکه به هر دلیلی دچار آسیب‌های جسمی شده و بمی‌رد، می‌ترسد.
مدافع ملی پوش پیکان از همه عزیزانی که جویای احوالش بودند تشکر و اعلام کرد حال عمومی مناسبی دارد.
کارت‌هدیه بانک آینده، هدیه‌ای ارزنده، در دسترس و به‌یادماندنی از طرف شماست برای آن‌ها که دوست‌شان دارید و به‌ سلیقه‌شان احترام می‌گذارید.
منتظرالمهدی گفت: به همه هم‌میهنان به‌ویژه دختران عزیزمان، اطمینان داده که با همکاری دیگر دستگاه‌های کشور و به فضل و کرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز می‌گردانیم.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزان جانباز هرچه رنج می‌برند و در عرصه‌های جانبازی دچار مشکلات هستند، همه با هدف حمایت از دین خدا و حمایت از مقام ولایت بود.
ریچارلیسون، مهاجم برزیلی می‌گوید حذف شدن از جام جهانی حتی بدتر از مرگ یکی از اعضای خانواده است.
دیه چشم‌های این عزیزان بر عهده بیت‌المال است.
دروازه‌بان اسبق استقلال و پرسپولیس خط دروازه را به عنوان نقاط مطمئن هر دو تیم در دربی برشمرد.
امام جمعه تهران گفت: باتوجه به حوادثی که در زاهدان رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان ما بی‌گناه کشته و مجروح شدند. این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود. نتایج محسوسی در ارتقای امنیت، آرامش و وحدت در سیستان به دست آمد. از میزبانی پر از مهر و محبت مردم، مسئولان، سران طوایف و نخبگان سیستان و بلوچستان تقدیر می‌کنم.
اگر دولتی با رویکردی مخالف نظر عزیزان در انتخابات حائز اکثریت آرا شده بود و درحال حاضر در قوه مجریه فعالیت و مسئولیت داشت رفتار عزیزان دولت فعلی چه بود؟
تک تک عزیزان و ورزشکاران در آغوش پدر هستند. یک جایی باید نقش پدری داشته باشیم و حفظ وفاق ملی و اینکه بعضاً اشتباهی اتفاق بیفتد، در صدد جبران این اشتباه باشیم.
سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به جوانان عزیزمان که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن به خیابان‌ها می‌آیند می‌گوییم که شما فرزندان این مرز و بوم هستید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاههای مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.
ریمدان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: در مرز شلمچه هنوز اجازه ورود عزیزان پاکستانی و اتباع افغانستانی توسط کشور عراق داده نشده است.
قم- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهدای عزیزمان و همت کارکنان غیور در این نیرو، نیازی به هیچ کشوری در بحث آموزش ندارد.
حفظ موجودیت عزتمندانه ملت شریف ایران و تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان، خط قرمز فرماندهان و دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی به ویژه «دریادلان نیروی دریایی سپاه» است و ما در برابر هر گونه تهدید و فتنه انگیزی دشمن بسیار حساس هستیم و برای پاسخگویی قاطع و پشیمان کننده لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ