و بالاخره ۱۰۰ میلیون سال بعد. اقیانوس اطلس به «هیچ» تبدیل شده، قاره آمریکا تقریبا در برابر آفریقا قرار می‌گیرد، آفریقا از قبل با اوراسیا ادغام شده است… ما دوباره یک ابر قاره برای خود داریم! پانگه آ پروکسیما!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی اخیرا پیش بینی کرده است که اگر حیوانات روی کره زمین به مریخ انتقال پیدا کنند، پس از ۱۰۰ هزار سال چه شکلی خواهند شد. در ادامه پیش بینی هوش مصنوعی را در قالب چهار تصویر خواهید دید.
اسب سفید اوفینگتون، یک نگارۀ عظیم باستانی است که در منطقۀ آفینگتون انگلستان با کندن زمین و پر کردن آن با گچ در دامنۀ یک تپه ایجاد شده است. این نگارۀ باستانی راز و رمز‌های زیادی در خودش پنهان کرده است.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو فردا (۲۴ خرداد) با اطلاع از زمان واگذاری خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.
فرمانده انتظامی استان گلستان، از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آزادشهر خبر داد.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن طرح ملی نهضت ملی مسکن تأمین خواهد شد.
دانشمندان تخمین می‌زنند که پلاسما با سرعت فوق‌العاده‌ای در حال سقوط است. این آبشار‌های پلاسمایی معادل خورشیدی شفق‌های قطبی زمین هستند. این ساختار همان چیزی است که برجستگی تاج قطبی نامیده می‌شود. برجستگی‌های روی خورشید معمولا به شکل شاخک‌های غول‌پیکر پلاسمای داغ هستند که در یک کمان بزرگ به سمت فضا کشیده می‌شوند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از رفع تعرض به زمین‌های دولتی به ارزش ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شده، گفت: ۲۳هزار واحد در این طرح سال جاری وارد مرحله نازک کاری می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تملک زمین ۲۸۰۰ متری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: این زمین به زودی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه می‌شود.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
احتمال برخورد یک سیارک به اندازه سیارک «چیکشلوب»(Chicxulub) قاتل دایناسورها به سیاره ما، هر ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون سال یک بار است اما این رویداد غیرممکن نیست.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ عوارض صادرات گوجه فرنگی و سیب زمینی ۷۰ درصد و هندوانه، خربزه، ملون، طالبی و پیاز ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
دبیر انجمن کارفرمایان صنایع چوب گفت: در زمینه نئوپان شاهد کاهش صادرات هستیم، زیرا روسیه پس از اعمال تحریم‌ با دامپینگ قیمتی محصولات خود را ارزان‌تر از به بازارهای هدف ایران صادر کرد.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اضافه شدن ۶ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی تا پایان سال، گفت: شهرکها و نواحی صنعتی کشور حداقل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر کسری آب و ۳ هزار مگاوات کسری برق دارند.
این دو گروه نمونه‌ای از فسیل‌های بسیار منحصربفرد از دایناسور‌ها هستند که قدمت آن‌ها به ۱۰۰ میلیون سال قبل بر می‌گردد (دوران کرتاسه پسین). نکته جالبی که از آنالیز این فسیل‌ها بدست آمده این است که بیشتر آن‌ها دایناسور‌های تروپود (Theropod) درنده (از دسته دایناسور‌های گوشتخوار) بودند.
ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰، ماهواره‌ای است که با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد.
اعلام شده همزمان باید یک حساب تجاری ۱۰۰ تراکنش به ارزش ۳۵ میلیون تومان انجام دهد، تا مشمول مالیات شود. در صورتیکه ممکن است که ۹۹ تراکنش به ارزش هر کدام یک میلیارد انجام شود، آن زمان تکلیف این وضعیت چیست، بنابراین این شروطی که تعیین کرده اند به احتمال زیاد تغییر پیدا کرده، از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد، که با شکایت از این مصوبه به دیوان عدالت اداری از سوی وکلای امور مالی، دیوان این مصوبه را با توجه به ضعف‌هایی که در خود دارد ابطال کند و این احتمال نیز کم نیست.
اخترشناسان به تازگی سیاره‌ای فراخورشیدی در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کردند که ویژگی منحصر بفردی دارد. به گفته این دانشمندان سیاره TOI-۱۴۵۲b یکی از بهترین نامزد‌های شناخته شده کنونی ما برای جهانی پوشیده از آب است.
تا پایان سال توانمندی تزریق ماهواره‌های تا ۱۰۰ کیلوگرم به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین تثبیت خواهد شد و این مسیر تا رسیدن فناوری بومی تزریق ماهواره‌های چندصد کیلوگرمی ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ