عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و پس از چند سال صحبت و وعده بالاخره امسال اجرایی شد و تاکنون چندین بار عرضه خودروها در بورس کالا انجام شده است، حال سوال اینجاست که در صورت تاخیر تحویل خودرو به خریداران در بورس کالا چه خواهد شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: ۳ ماه از تحویل بذرها به شرکت‌های طرف قرارداد وزارت جهاد کشاورزی می‌گذرد اما ریالی پرداخت نشده است.
نتایج اولویت دهی تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو پس از ۴ ساعت تأخیر اعلام شد.
گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروی تارا دستی فروش رفته در بورس کالا تاکید کرد، تحویل خودرو به خریداران با افزایش تولید، شتاب می گیرد.
مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: فرایند قیمت گذاری خودروهای وارداتی در حال انجام است و تحویل به زودی آغاز می شود اما بابت تاخیر در تحویل این خودروها از مردم عذرخواهی می کنیم.
با توجه به آمار خودروسازان بزرگ در سال ۱۴۰۰، ۶۷ هزار دستگاه بیشتر از آنچه که تولید کردند فروختند، یعنی اینکه فرد طلای زنش را فروخته و وام گرفته که پراید بخرد، اما، چون ساخت خودرو کمتر از تحویل بوده گفتند اول مهرماه تحویل داده می‌شود که به این وعده مرتب با تأخیر مواجه شده است و ده‌ها نامه نوشتم که خانواده‌ها چه گناهی کردند.
یک پزشک متخصص زنان براساس شواهد و اطلاعات خودش می‌گوید: اغلب کسانی که به دنبال سقط جنین هستند، با مشکلات اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو هستند، مسائل اقتصادی مشخصا روی تصمیم برای فرزندآوری تاثیر می‌گذارد، خانواده‌هایی هستند که تمایل دارند فرزند داشته باشند، اما نگرانی‌های مالی مانع از این تصمیم می‌شود و در صورت بارداری ناخواسته به دنبال سقط هستند.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
امروز مطالبی همچون خودروی ۷۰۰ میلیونی بازار کدام است؟، این خانواده‌ها ۲ میلیون تومان سهام می‌گیرند، نرخ دلار مرکز مبادله بالا رفت، پیش بینی بورس فردا | اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟، تحلیل گران برای طلا و بیت کوین چه قیمت‌هایی پیش بینی می‌کنند؟، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۱۴ اسفند،  افزایش قیمت تایر بر کدام شرکت‌ها موثر است؟، نحوه معامله برای سرمایه‌گذاران خرد طلا در بورس چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص علت تاخیر در تحویل خودروهای تارا اتوماتیک که زمان تحویل آنان نیمه آذرماه بوده، در اطلاعیه ای تصریح کرد: در حال حاضر شرایط بهتر شده، از حدود دو هفته آینده چنان‌چه مشکلی رخ ندهد تحویل این خودروها از سر گرفته خواهد شد.
یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز ابتدایی قرار بود ساعت ۱۰:۱۵ صبح انجام شود، اما تاخیر آن اطلاع داده نشده بود و ما هم برای حضور چند ساعت در فرودگاه، از ساعت ۷ صبح در فرودگاه بودیم؛ با وجود این، چک‌این پرواز ساعت ۱۲ انجام شده و بارهایمان را تحویل گرفتند و البته اعلام کردند که پرواز تاخیر دارد و ۱۳:۱۵ انجام می‌شود. درباره علت تاخیر هم می‌گفتند که هواپیما هنوز از مسکو حرکت نکرده و به‌همین علت تاخیر دارد.
انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیت‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیط‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
محقق ارشد واکسن رازی کووپارس با بیان اینکه واکسن‌ها طول عمر یک ساله داشته است، گفت: محموله ۵ میلیون دُزی موسسه با تاخیر ۴ ماهه از موسسه تحویل گرفته شد.
جریمه خودروسازان در صورت بدعهدی و تاخیر در تحویل
رئیس هیئت مدیره بورس کالای ایران گفت‌: تاخیر در تحویل خودرو به خریداران بورس کالا، جریمه خودروساز را در پی دارد.
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروهای تیبا، تیبا2 و ساینا از ادامه روند تحویل این خودروها خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از تمامی مشتریان در خصوص عدم شماره گذاری و تاخیر در تحویل خودرو تیبا در چند ماه اخیر گفت: این خودروها در یکسال گذشته پیش فروش شده و از خرداد ماه با نظر سازمان استاندارد شماره گذاری آن متوقف شد که خوشبختانه این سازمان هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.
روند اجرای فعالیت ساماندهی پسماند در سراوان صدای مسئولان را در آورده و تخلف در مناقصه و تحمیل ضرر ۵ میلیاردی به شهرداری رشت نیز مدیریت پسماند در این‌کلانشهر را به تاخیر انداخته است.
الکاظمی تصریح کرد، شهروندان عراقی باید بدانند که با هر روز تأخیر در عدم حل بن بست سیاسی، دولت هم با محدودیت روبرو خواهد شد. لذا هر کس که گمان می‌کند دولت به دنبال تنشزایی است، اشتباه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ