روز پایانی مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا با انجام چند دیدار حساس و هیجان انگیز برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
شایعات و اخبار پیرامونی علیرضا بیرانوند برای سومین روز متوالی هم ادامه دارد.
نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با هیجان زیادی دنبال می‌شود و همه در انتظار رونمایی از اولین خرید هستند.
میلان در دیداری حساس برابر لاتزیو 2-0 پیروز شد و موقتا به رتبه چهارم جدول سری آ صعود کرد. این یک پیروزی مهم قبل از مصاف با اینتر در یورو دربی بود.
حماس بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد و خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و پایان اشغالگری شد.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
در شرایطی که موج اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرد،وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از چالش امنیتی حساس این رژیم خبر داد.
میلان و ناپولی باید ظرف هفده روز، سه دیدار فوق العاده حساس و مهم را برابر همدیگر برگزار کنند.
هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان با دیدارهایی حساس و هیجان‌انگیز و البته سرنوشت‌ساز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌ها به دنبال اهداف خود در هفته پایانی سال ۱۴۰۱ خواهند بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دور رفت مرحله نخست پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
هانسل زاپاتا چهره درخشان آلومینیوم در روز پیروزی مقابل مس رفسنجان بود.
دیدار سوم تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان یک روز به تعویق افتاد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود در مورد خروج قطار خط ۵ مترو نوشت: این حادثه عصر روز گذشته در انتهای محدوده ۴۵ متری گلشهر کرج رخ داده است و قطار کاملا خالی از مسافر و در حال عزیمت به سمت پایانه متاسفانه دچار حادثه جزئی شده و یک چرخ آن از ریل خارج می‌شود و طبیعتا هیچ کس آسیب ندیده است.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد با سپری‌شدن ۳۰ روز از سال آبی (۱۴۰۱-۱۴۰۲) میزان حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود ۱۸.۱۲ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۴درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
مهاجم بلندقامت و تنومند تیم فوتبال سپاهان زننده گل حساس چهارم تیمش مقابل تراکتور بود.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
بازیکنان تراکتور پس از حدود دو هفته تمرین فشرده، امروز استراحت می کنند تا از فردا برای بازی حساس پرسپولیس آماده شوند.
سرمربی تراکتور تیمش را آماده حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر می کند.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
نتایج کامل دیدار‌های روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ