اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
بودجه نظامی روسیه در سال گذشته میلادی 75 میلیارد دلار بوده و در سال 2023 میلادی این رقم 84 میلیارد دلار برآورد شده است. روسیه همچنین قصد دارد بین سال‌های 2022 تا 2025 میلادی، 600 میلیارد دلار برای ارتش و پلیس هزینه کند. جت جنگنده میگ 35 هم یکی از سلاح‌هایی است که با این بودجه ساخته شده است. میگ 35 دارای سیستم‌های دفاعی مختلفی است که امکان موفقیت‌آمیز بودن عملیات رزمی را افزایش می‌دهد.
روانشناسانی که در اکوتراپی یا تمرین حضور در طبیعت برای تقویت سلامت روان تخصص دارند توصیه های مرتبط با پرندگان را ارائه می کنند:"از پنجره به بیرون خیره شوید یا آرام قدم بزنید. با دقت به جزئیات، مانند پرها، چشم ها، پاها یا نحوه حرکت پرنده توجه کرده و با دقت به صدای آن گوش کنید".
وینگر نفت مسجد سلیمان یک نمایش خیره کننده در آخرین دیدار تیمش از خود بجا گذاشت.
هرچه بیش‌تر به پاک کننده ربات خیره شدم رباتی که کارش را بدون خستگی، بدون زحمت و ۲۴ ساعت هفته انجام می‌داد بیش‌تر متوجه شدم که به آینده‌ای خیره شده ام که تقریبا همگان آن را انکار می‌کنند. آن آینده دنیایی است که به جای نیاز مبرم به کارگران بیش‌تر برای جبران نرخ پایین زاد و ولد، پیری جمعیت و مسائل مرتبط به کارگران بسیار کم تری نیاز خواهد داشت.
استقلال در دور برگشت لیگ برتر تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است و هیچ یک از بازی های این تیم در دور برگشت با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است.
ارلینگ هالند شب گذشته یک نمایش درخشان و خیره کننده داشت.
چینی‌های باستان فکر می‌کردند خورشید گرفتگی به این معنی است که اژد‌ها سعی می‌کند خورشید را بخورد. اینکا‌ها نظریه مشابهی داشتند مبنی بر اینکه موجودی در تلاش است ستاره ما را نابود کند.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
استقلال در مسیر قهرمانی قرار گرفته است و این رقابت بین این تیم و دیگر تیم های مدعی یعنی سپاهان و پرسپولیس را در هفته های پایانی جذاب تر خواهد کرد.
با افزودن حافظه اس‌اس‌دی، زیک درایو به سریع‌ترین سامانه ذخیره‌سازی جهان تبدیل می‌شود که امکان انتقال و دسترسی به داده‌ها با سرعت‌هایی خیره کننده را فراهم می‌کند.
هافبک 37 ساله رئال مادرید با نمایش خیره کننده در دربی مادرید، یک بار دیگر نگاه ها را به سمت خود خیره کرد.
العربی با درخشش خیره کننده صابر کاظمی به دومین پیروزی خود در لیگ قطر دست یافت.
دنباله دار C/۲۰۲۲ E ۳ ZTF قرار است پس از ۵۰ هزار سال از کنار خورشید و زمین عبور کند و در ماه ژانویه و فوریه نمایشی خیره‌کننده از خود در آسمان به جای بگذارد که با چشم غیر مسلح قابل تماشا است.
مرد اول خروس‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ آمار شگفت‌انگیزی در این رقابت‌ها به ثبت رساند.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
پس از ماه‌ها انتظار، قدرتمندترین موشک ناسا، فضاپیمای بدون خدمه اوریون را چهارشنبه گذشته به ماه پرتاب کرد. از آن زمان، اوریون مجهز به ۱۶ دوربین در نمای بیرونی و داخلی خود در کنار سطح ماه پرواز کرده و تصاویر خیره کننده مختلفی از ماه و زمین گرفته است.
ملی‌پوش ایرانی پورتو با یک نمایش خیره کننده دیگر تیمش را صدرنشین گروه B لیگ قهرمانان کرد.
لوبه در یک بازی جذاب و هیجان انگیز موفق شد با نتیجه 3-2 ترنتینو را شکست دهد.
تورشاد با عملکرد خیره کننده ستاره ایرانی خود موفق شد فنرباغچه را شکست دهد.
یک مدل سه بعدی خیره کننده از سحابی چشم گربه ممکن است به ما در گشودن راز‌های آن کمک کند.
بایرن مونیخ در سال های اخیر و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار خیره کننده ای به ثبت رسانده است.
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست. شاید اریک گارسیا حالا از طعنه خود پشیمان باشد.
باشگاه رئال مادرید این فصل قصد دارد به رکورد خیره کننده 100 عنوان قهرمانی دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ