جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا به سختی تیم اندونزی را شکست داد.
مدیر گروه آزمایشگاه داده پژوهشکده حکمرانی شریف برخی جزئیات گزارش چشم انداز اقتصاد دیجیتال کشور را تشریح کرد.
لازم است بر پایۀ شرایط فرد، رژیم غذایی و بدنی متناسب با آن ارائه شود. این نکته نیز شایستۀ یادآوری است که کاهش وزن مناسب ماهانه در حد دو تا چهار کیلوگرم است؛ و بیش از این نباید باشد.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
چیپس سیب زمینی و فامیل مشهورش سیب زمینی سرخ کرده، از غذا‌هایی هستند که زیاد هوسشان به سراغ افراد می‌آید، اما تمام کردن کل یک بسته در یک چشم بهم زدن می‌تواند نشانه کمبود چربی‌های سالم در بدن باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مشتقات آب سنگین امروز به روزترین دستاوردی است که کشورهای پیشرفته که تعداد آنها بیشتر سه کشور نیست آن را در اختیار دارند.
روز شنبه حسن ساسانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد که از دوم مرداد ماه خروجی سد زایندهرود با هدف توزیع آب برای باغات و اشجار اصفهان غرب افزایش یافت.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: این روزها به علت تدوام اوج گرما در کشور شاهد افزایش مصرف هستیم و روزهای گذشته شاهد شکسته شدن رکوردهای مصرف بوده‌ایم.
مدیران یوونتوس قیمت مدنظرشان برای فروش فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی، را مشخص کردند.
بررسی‌ها نشان می‌داد که حدود ۱۰ ساعت از مرگ مرد کارخانه‌دار می‌گذرد و روی لب‌ها و صورتش آثار کبودی به چشم می‌خورد، اما علت مرگ مشخص نبود و در چنین شرایطی پیکر بی‌جان مرد کارخانه‌دار به پزشکی قانونی انتقال یافت تا کارشناسان علت اصلی مرگ وی را اعلام کنند.
طبق مطالعه جدید متخصصان آمریکایی ترکیبات لنز‌های چشمی می‌تواند سلامتی شما را با سرطان، بیماری‌های کبد، اختلالات خودایمنی و باروری به خطر بیندازد.
کمبود بلیت ها از یک ماه گذشته دیده شده و روز به روز این کمبودها بیشتر از قبل به چشم می خورد.
روی دست‌های پیرمرد نیز آثار کبودی به چشم می‌خورد که نشان می‌داد دست‌های پیرمرد بسته شده و مورد شکنجه قرار گرفته بود. متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۴۸ ساعت قبل اعلام کردند. خانه بهم ریخته بود، اما سرقتی صورت نگرفته بود. از سویی در ورودی خانه سالم بود و تنها پنجره مشبک ورودی خانه شکسته شده بود.
کمبود اقلام پزشکی مصرفی در حوزه قلب و عروق، مغز، ارتوپدی، چشم و... منجر به تهدید جان بیمار خواهد شد. این در حالی است که تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان این قبیل کالا‌های پزشکی، در دسترس هستند و هیچ مشکلی برای تأمین نیاز بیمارستان‌ها ندارند.
تصاویری که امروز از اردوی تیم ملی پرتغال مخابره شد کریستیانو رونالدو را در حالی نشان می‌دهد که با چشم‌های کبود و صورت زخمی در حال تمرین است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم ها و شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده نشده است و مهسا امینی در سال ۱۳۸۶ در یکی از بیمارستان‌های تهران جراحی مغز داشته است.
چند وقتی است که بازار روغن موتور در سراسر کشور از کمبود و گرانی رنج می برد، با این حال اگرچه اوضاع در استان تهران تا حدودی کنترل شده اما بازار سایر استانها هنوز نابسامان است.
جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.
جاشوا کیمیش در جریان بازی شب گذشته برابر اینتر و به دلیل برخورد با هم‌تیمی خود، از ناحیه چشم آسیب دید.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، با ظاهری عجیب و بحث برانگیز برای تماشای بازی این تیم برابر رئال وایادولید حاضر شد.
تصاویر خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در ورزشگاه نوکمپ و کبودی یکی از چشم‌های او خبرساز شده است.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ