یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لورن جیمز، ستاره زنان انگلیس، در حرکتی شبیه به حرکت جنجالی دیوید بکام در جام جهانی 1998 با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا انگلیس 10 نفره به بازی با نیجریه ادامه بدهد.
در این ویدئوی حیرت انگیز می توانید مهربانی و دقت یک سگ باهوش در نگهداری از یک بچه گربه را مشاهده کنید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
پس از اجرای عملیات جهادی از سوی مبارزان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفتند.
یک سایت عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست، از بهت و حیرت این نظامیان با دیدن کمین نیروهای فلسطینی در اردوگاه جنین خبر داد.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار خرسندی از تجدید حیات ارتباط دو کشور بعد از یک وقفه طولانی افزودند: متاسفانه سال‌های متمادی روابط ایران و ازبکستان بسیار محدود بود و امیدواریم این سفر و گفتگوهای انجام شده در تهران، سرآغاز یک آینده بهتر در روابط دوکشور باشد.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
سخنران حرم حضرت معصومه گفت: کاش مسئولین ما حجاب را به‌عنوان قانون کشوری بهتر دنبال می‌کردند؛ همان‌طور که الزام به رعایت ماسک را قانونی برای ارائه تسهیلات بانکی واداری قرار می‌دانند؛ رعایت حجاب را نیز یکی از شروط دریافت تسهیلات قرار دهند.
حسن خمینی گفت: امام جان جمهوری اسلامی است که این جمهوری اسلامی اول «جمهوری» است تعبیری که خود حضرت امام داشتند این است که فرمودند «مردم ایران که جان من فدای یکایک آن‌ها باد». یعنی مالک این کشور مردم هستند و اگر هم کسی چیزی از خودش بروز می‌دهد متعلق به مردم است و نتیجه این روند باید به زندگی بهتر یکایک مردم روستایی و شهر و زن و مرد بیانجامد.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
خارج کردن یک سوسک زنده از داخل جمجه یک زن هندی موجب بهت و حیرت پزشکان شد.
تمام آنچه که در برنامه فوتبال برتر گذشت چیزی جز بهت و حیرت برای بینندگان تلویزیونی باقی نگذاشت.
پژوهشگران می‌گویند یافته‌های جدید به آنان اجازه می‌دهد شرایطی که زمین را به یک سیاره قابل سکونت تبدیل کرده بهتر درک کنند. این کشفیات همچنین می‌تواند پیامد‌های مهمی در زمینه جستجوی آب و حیات در سیارات فراخورشیدی دیگر به همراه داشته باشد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست درباره جنسیت توله یوز‌ها گفت: جنسیت توله‌ها مشخص نیست چراکه از فاصله دور رصد شده‌اند. نسبت به سال‌های گذشته آمار‌های بهتر و خوبی درباره مشاهده یوز‌های جدید داشته‌ایم.
مریخ نورد ناسا در ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ روی این سیاره فرود آمد تا تاریخ زمین‌شناسی آن را بهتر درک کند و نشانه‌های از حیات باستانی بالقوه در آن پیدا کند.
رهبر انقلاب به معتکفین توصیه کردند که در ایام اعتکاف اقلّاً یک بار نماز حضرت جعفر را بخوانند اما اگر در هر سه روز اعتکاف این عمل را انجام دهند بهتر است.
ویدیویی جالب از بازیکن آکادمی زیر ۱۱ سال تیم لسترسیتی که با حرکات تماشایی حیرت همه را برانگیخت ببینید.
انتشار خبری در یزد موجب بهت و حیرت همه در شهر یزد شد و آن قطع گاز شرکت گاز استان یزد توسط کارشناسان این شرکت به دلیل مصرف بالاتر از حد اعلام شده بود.
زن میانسال گفت: شوهرم در یک لحظه چک مهریه را از دست خواهرم قاپید و در میان بهت و حیرت ما و کارمندان بانک آن را قورت داد و سپس گفت: «حالا برو هر کاری از دستت برمی‌آید، انجام بده!»
سادیو مانه که دیشب مشخص شد جام جهانی را از دست داده است تحت عمل جراحی قرار گرفته و تا فصل بهار نمی‌تواند برای بایرن مونیخ بازی کند.
مهد تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته فوتسال AFC در حالی جام قهرمانی مسابقات آسیا را به کاپیتان ژاپن داد که خیلی‌ها تصور می‌کردند این جام روی دست کاپیتان ایران بالا می‌رود.
بِن گادفری، بازیکن اورتون، در نیمه اول دیدار این تیم مقابل چلسی با مصدومیت بسیار شدید از ناحیه ساق پا مواجه شد و در میانه بهت و حیرت تماشاچیان با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.
زینب تمام راه را در کنار «خورشید حضور پر تلألؤ حسین (ع)» است. چه کسی بهتر از زینب حسین را می‌شناسد؟ و چه کسی بهتر از حسین، زینب را؟ او لحظه لحظه از وجود حسین نور می‌گیرد و یار و غمخوار حسین است ... در منزلگاه‌ها خبر‌های ناگوار کشته شدن سفیران امام را می‌شنود، ولی محکم‌تر از پیش گام برمی دارد. می‌شنود که حسین آب پاکی روی دست همه می‌ریزد و آخر کار را شهادت رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ