در شرایطی که به نظر نمی‌آمد که ایتالیا کار سختی مقابل کانادا داشته باشد اما این مسابقه برای قهرمان جهان گره خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لهستان با برد برابر آلمان هفته دوم لیگ ملتها را آغاز کرد.
رضا درویش پس از پایان این بازی در ادعایی عجیب اعلام کرد: برد پرسپولیس را به تمام مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
جواد فروغی حدود 2 سال بعد از قهرمانی در المپیک توکیو، این روزها کاملا دور از شرایط آرمانی خود به سر می برد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
در شبی که دو گل یووه با VAR لغو شد ناپولی با گل دقیقه 3+90 راسپادوری به یک برد ارزشمند دست یافت تا در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود قرار بگیرد.
پرسپوليس با برد پرگل خارج از خانه در مقابل مس كرمان تنور رقابت براي كسب عنوان قهرماني در ليگ برتر را داغ نگه داشت.
مربی نفت مسجد سلیمان می گوید با سختی هایی که کشیدند به نتیجه دلخواه رسیدند.
به نظر می‌رسد که بشقاب پرنده‌های مشاهده شده «با قابلیت مانور بسیار بالا» از نظر ظاهری از قوانین فیزیک پیروی نمی‌کنند. زیرا آن‌ها باید در اثر اصطکاک یک «گلوله آتشین نوری درخشان» ایجاد کنند.
تیم خوشه طلایی بازی های خانگی خود را به استادیوم کارگران زنجان منتقل کرده است، در حالی که بعید به نظر می رسد، استادیوم شهید چمران ساوه وضعیت بدتری نیست به این استادیوم داشته باشد!
تیم شهداب یزد با نمایش قدرتمندانه در فینال لیگ والیبال ایران، با بردی قاطع قهرمان کشور شد.
ستاره مصری لیورپول بعد از این پیروزی درخشان به فکر استراحت است.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سپاهان حاضر نشد.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
این‌طور که پیداست کیفیت و کمیت لیگ برتر کشتی آزاد، خیال چهار تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی را راحت کرده است.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا ۲۰ دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
در سراسر بازی فینال، تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت، اما دفاع فشرده ژاپن، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
در سراسر بازی تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف ، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت اما دفاع فشرده ژاپن ، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران ، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.
در وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، مهدی محسن نژاد در دیداری عجیب و در حالی که از حریف پیش بود، ضربه فنی شد و شکست خورد.
بعد از انتقادهای تند توماس توخل از داور دیدار چلسی و تاتنهام، تصمیم لیگ برتر درباره بازی‌هایی که این داور انگلیسی در دو هفته آینده قضاوت خواهد کرد جنجالی شده است.
اوضاع هیات فوتبال استان خوزستان پس از تعیین سرپرست جدید توسط فدراسیون فوتبال وارد شرایط عجیبی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ