تیم شهداب یزد با نمایش قدرتمندانه در فینال لیگ والیبال ایران، با بردی قاطع قهرمان کشور شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان النی کاپوچیانی موفق شد در این بازی با نتیجه 72 بر 54 به برتری رسیدند تا بار دیگر قدرت‌ خود را نشان دهند. حریف کشورمان در فینال برنده تایلند و اندونزی خواهد بود. تیم قهرمان به دویژن A صعود می‌کند.
ملی‌پوشان ایران در فینال این مسابقات مقابل هند به میدان رفتند و با نتیجه ۳۲ بر ۴۱ شکست خوردند و به مدال نقره رسیدند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه فینال جام حذفی با سرخابی ها حساس تر از گذشته شده است گفت: حسینی و بیرانوند نقش تعیین کننده ای در قهرمانی تیم هایشان دارند.
اینتر سه شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان رفت که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برابر الریاضی لبنان در تهران با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست خورد.
در صورتی که نساجی به فینال جام حذفی صعود نکند،‌به احتمال زیاد این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
ناباوری‌های مربوط به کسب نتیجه مثبت مقابل الهلال پرافتخارترین تیم آسیا بعد از 20 دقیقه بازی روان و تهاجمی فولاد مقابل این تیم از بین رفت.
محمدی در دیدار نیمه نهایی مقابل طالح ممدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. عارف محمدی، دیگر نماینده ایران در این وزن و برادر ایمان محمدی نیز در دور نخست مقابل آکر اشمید العبیدی از اتریش ۳ بر ۲ به برتری رسید.
در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دیدار نیمه نهایی حریف چینی خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر پشت سر گذاشت و در فینال به حریف آمریکایی رسید.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با این که می دانم ریسک بزرگی کرده ام اما امیدوارم نتیجه پایانی این ریسک تلخ نباشد.
بارسلونا در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری توانست با نتیجه 4-3 حریف گمنامش، اینترسیتی، را شکست بدهد.
کیلیان امباپه در دقیقه ۷۹ نیمه دوم اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا نتیجه بازی ۲-۱ شود.
حساس‌ترین بازی جام جهانی قطر از راه رسید؛ جایی که آرژانتین و فرانسه برای بالابردن جام قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
روبرت لواندوفسکی معتقد است اسپانیا هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد. او لاروخا را در نیمه‌نهایی و حتی فینال جام جهانی تصور می کند.
تیم ملی واترپلو ایران نتیجه دیدار نیمه نهایی در مسابقات قهرمانی آسیا را به چین واگذار کرد و از راهیابی به فینال بازماند.
جواد فروغی با امتیاز ۵۷۷.۱۱ در رده سی و سوم و محمدرسول عفتی با امتیاز ۵۷۳.۱۱ در رده پنجاه و ششم ایستادند و به فینال نرسیدند.
کامران قاسم پور نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار با کشتی‌گیر گرجستانی با نتیجه ۵ در صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.
در چارچوب رقابتهای مسابقات کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی در نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر ماکوئف نماینده اسلواکی با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
محمد نخودی در نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد واسیل میخایلوف از اوکراین گذشت
در وزن ۷۹ محمد نخودی در دور نخست در یک کشتی نفس گیر با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل یاکوب شیخ جمال کشتی گیر روسی الاصل از رومانی به پیروزی رسید.
تیم ملی فوتسال ایران توانست در تورنمنت دوستانه تایلند با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان را شکست دهد و راهی فینال این مسابقات شود.
امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در نیمه نهایی مصابقات قهرمانی جهان در صربستان با نتیجه ۲ بر ۱ برابر نماینده لیتوانی به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
سید مهدی هاشمی جویباری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل ساپاروف از ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد و فینالیست شود.
زارع در همان تایم نخست فینال با نتیجه ۸ بر صفر از حریف عقب افتاد، با توجه به از نفس افتادن حریف در تایم دوم توانست جبران کند و در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ صاحب برتری شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ