خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافا یوسته شایعات مربوط به بازگشت نیمار را تکذیب کرد و گفت به گمانه‌زنی‌ها دامن نمی‌زنند.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
با غیبت چند هفته‌ای وزیر خارجه چین از انظار عمومی، رسانه‌ها گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی درباره سرنوشت او مطرح کردند.
کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، در مورد شایعات وگمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت کرد.
خبرها و شایعات نقل‌وانتقالات ایران: روز شلوغ فوتبال
خبرها و شایعات نقل‌وانتقالات: روز شلوغ فوتبال
خبرها و شایعات امروز نقل و انتقالات فوتبال ایران
سعید خودش رضایتنامه اش را از باشگاه دانمارکی خواهد گرفت و برای مذاکره به ایران می‌آید. قطعا بجز استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم برای جذب عزت‌اللهی هجوم خواهند برد.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی احتمالی ستاره فرانسوی باشگاه رئال از جمع کهکشانی‌ها، شایعاتی درباره پیشنهاد هنگفت یک باشگاه عربستانی به وی مطرح شده است.
بر خلاف شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال قرضی خولین آلوارز، او فصل بعد نیز در سیتی خواهد ماند.
جان الکان معتقد است با همه گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد کسر امتیاز مجدد از یوونتوس، این تیم توانسته درون میدان قدرتش را به رخ بکشد.
با اوج گرفتن دوباره شایعات درباره احتمال منتقل شدن لیونل مسی به الهلال، سرمربی این تیم عربستانی به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد.
در حالی که شایعات پیرامون کریستیانو رونالدو به اوج خود رسیده، او با یک گل آمادگی خود را نشان داد و با چند اکت، به گمانه‌زنی‌ها دامن زد.
بعد از انتشار شایعاتی درباره برکناری اولیور کان از پست مدیریت بایرن مونیخ و منصوب شدن فیلیپ لام به جای او، لام در یک مصاحبه گفت قصد پذیرفتن هیچ پستی در باشگاه بایرن مونیخ را ندارد.
شایعات در مورد سلامتی و سرطان پوتین از زمان آغاز تهاجم به اوکراین در 24 فوریه 2022 به طور مکرر منتشر شده است. برخی از موارد حضور عمومی پوتین، که در آنها از نظر جسمی متزلزل و ناخوشایند به نظر می‌رسید، به گمانه‌زنی‌ها در مورد داشتن یک بیماری جدی، دامن زد.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
مهاجم برزیلی باشگاه آرسنال قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد و به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش پایان داد.
مهاجم برزیلی باشگاه آرسنال قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد و به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده‌اش پایان داد.
شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره غفوری مطرح بوده.
یکی از ادعاهایی که درباره پریا فرامرزی مطرح شده بود این بود که او ۱۶ سال دارد و برخلاف قوانین کنار زندانیان بزرگسال زندان عادل‌آباد شیراز نگهداری می‌شود.
بازار نفت این هفته با کاهش قیمت مواجه شد.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ