مهاجمی که سردار آزمون قصد حضور در میدان به جای او را داشت، لحظاتی قبل از تعویض گلزنی کرد تا صحنه جالبی کنار زمین شاهد باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
دانشمندان کشف کرده‌اند که یکی از مرگبارترین عنکبوت‌های جهان می‌تواند ترکیب زهر خود را بسته به خلق و خو و موقعیت خود تغییر دهد.
گئورگی گولسیانی به شکلی عجیب در موقعیت تبدیل به برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه است.
موقعیت فرانسه به عنوان پنجمین لیگ برتر اروپا به خطر افتاده و ممکن است در رده‌بندی یوفا، جایگاه خود را به هلند بدهد.
در بازی‌های قبلی چندین بار شاهد بودیم که سردار آزمون در موقعیت گل‌زنی قرار می‌گیرد، اما بازیکنان لورکوزن او را نمی‌بینند.
داور مطرح لیگ برتر که کارمند اداره برق خوزستان است در موقعیت شغلی خود دچار مشکلاتی شده است.
داور مطرح لیگ برتر که کارمند اداره برق خوزستان است در بحث موقعیت شغلی خود دچار مشکلاتی شده است.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
تصویری از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار با ملوان در حال انتشار است که عجیب و جالب توجه است.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
رضا اسدی بهترین موقعیت گل تیم تراکتور را به راحتی از دست داد.
گل زودهنگام کای هاورتز به لیورپول در موقعیتی عجیب آفساید تشخیص داده شده و مردود شد و البته تصمیم داور در این صحنه درست بود.
مهاجم هلندی پرسپولیسی ها پایش را در یک کفش کرده که همین امروز و فردا ایران را به مقصد هلند ترک کند.
کریستیانو رونالدو پس از تایید نیمکت نشینی در بازی با سوئیس در موقعیتی نبود که بگو و بخند راه بیندازد.
بازیکنان مس کرمان در اقدامی عجیب بعد از دیدار تدارکاتی روز گذشته مقابل مس نوین، در تمرین امروز حاضر نشدند.
سرمربی پرافتخار تیم ملی فرانسه روی موقعیت سوزی عجیب امباپه وضعیتی جالب پیدا کرد.
پرسپولیس در بازی‌های پیش‌فصل هم مشکل ساخت موقعیت داشت که این مسئله در بازی‌های رسمی و 9 هفته گذشته هم نمود داشته است.
پرسپولیس در بازی‌های پیش‌فصل هم مشکل ساخت موقعیت داشت که این مسأله در بازی‌های رسمی و 9 هفته گذشته هم نمود داشته است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک فراخوان سراسری در رابطه با جنگ این کشور و اوکراین داشته است.
دسترسی به غار بیوک‌آقا به‌راحتی میسر نیست. حاج هاشمی از موقعیت جغرافیایی این غار چنین می‌گوید: «غار بیوک آقا در ضلع غربی آبشار سنگان قرار دارد. برای همین کوهنوردان برای رسیدن به غار باید مسیر دسترسی از سنگان بالا و امامزاده قاسم را به سمت آبشار دو ساعت پیاده‌روی کنند. این غار در ارتفاع ۲۵۷۰ متری از سطح دریا و در مسیر قله سنگان با ارتفاع ۳۳۷۵ متری قرار دارد. بنابراین، کوهنوردانی که در مسیر فتح قله سنگان هستند از این جان‌پناه به‌عنوان استراحتگاه استفاده می‌کنند، به‌خصوص در فصل زمستان که برخی مجبورند شب در این منطقه بمانند.»
اینتر توسط هاکان چالهان‌اوغلو در تدارک خلق یک موقعیت گلزنی بود و یکی از توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه توپی را به داخل زمین بازی انداخت که داور را مجبور به توقف بازی کرد.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ