به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ آزمون داوطلبان ورود به حوزه علمیه در بیش از ۶۰ شهر برگزار شد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۵ دی ماه را بخوانید.
امکان تردد مسافران از منطقه دوم آزادراه تهران- شمال که شامل باند ۱۵.۵ کیلومتری است از صبح امروز (شنبه، ۱۷ تیر) فراهم شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت صبح شنبه افتتاح می‌شود.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت معابر پایتخت در صبح شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ را خلوت گزارش کرد.
مشهد ـ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ساعت ۶ صبح تاکنون ۲۳۰ مورد تصادف منجر به خسارت و ۲۲ مورد تصادف منجر به جرح در مشهد اتفاق افتاده است.
پردیس- آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری اعلام کرد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دراطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
شفیقی معاون استاندار تهران گفت: ساعت کار تمامی شعب بانک‌ها در استان تهران از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ عصر فعال بوده و نسبت به خدمات حضوری اقدام می‌نمایند.
صبح شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند. قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن‌ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند. سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.
صبح شنبه جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد که این دیدار به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش خواهد شد.
به مناسبت هفته بسیج، صبح شنبه (۵ آذر ماه) جمع کثیری از بسیجیان با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۶۶ یعنی در شرایط قابل قبول قرار دارد.
مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: بدنبال حوادث و اغتشاشات روز گذشته در این شهرستان همه مدارس روستایی و شهری امروز در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و بعدظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
مرحله چهارم تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با انجام تمرین امروز صبح به پایان رسید.
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس: تشییع شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز صبح شنبه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد و از پنجشنبه (پنجم آبان‌ماه) به مدت سه روز در شیراز عزای عمومی اعلام می‌شود.
صبح شنبه ۱۶ مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.
تمرین نوبت صبح شنبه پرسپولیس در سالن بدنسازی برگزار شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت، خیابان هایی که دارای حجم ترافیک بیشتری هستند را اعلام کرد.
وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در صبح شنبه
صبح شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱، عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی مراسمی با حضور شهردار تهران آغاز خواهد شد.
ماهواره خیام صبح سه شنبه از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان با پرتابگر سایوز به فضا پرتاب می شود و شایعات منتشره درباره استفاده از تصاویر این ماهواره برای مقاصد نظامی سایر کشورها صحت ندارد.
امروز مطالبی همچون افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت پژو ۲۰۷ i دنده‌ای،  نوسان دلار توافقی در مرز ۳۰ هزار تومان، دوشنبه ۲۰ تیرماه کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، مجمع زاگرس ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع کچاد ۱۴۰۱ | اهداف بلندمدت شرکت چیست؟، گزارش بازار‌ها امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ | بیت کوین صعودی می‌شود؟، سیگنال | این نماد غذایی را بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ