مدافع پیکان از مجتبی حسینی بابت اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد؛ او امیدوار است بتوانند در هفته های آینده نتایج بهتری را به دست آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - رئیس سازمان محیط زیست گفت: امیدواریم در پاییز با بارش خوب، وضعیت دریاچه ارومیه تغییر کند البته مدیریت آبها یکی از اولویت‌های حوضه آبریز دریاچه است.
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
ما نه می‌فهمیم و نه جرئت جسارت داریم بلکه بسیار امیدواریم که در جریان تصویب برنامه هفتم توسعه جزء جزء آن از موهبت سایبرنتیکی برخوردار شود و با این روش مدرن و شاید پست‌مدرن مسائل اصلی کشور مانند ناترازی آب، انرژی، اسراف در همه شئون، نشست زمین، درگیری با همسایگان زیاده‌خواه یا ارتجاعی کشور، آب‌وهوای آلوده، آسیب‌پذیری در مقابل حوادث طبیعی مانند زلزله و تلفات جاده‌ای کشور سر و سامان بگیرد.
یانسون، بازیکن پیشین برنتفورد که جدیدا به مالمو سوئد پیوسته امیدوار است بار دیگر با سامان قدوس هم‌تیمی شود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوئد اظهار امیدواری کرد سامان قدوس بازیکن ایرانی راهی تیم مالمو شود.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرح عربستان برای میزبانی در جام جهانی حمایت کرد.
رئیس سابق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ابراز امیدواری کرد با انتخاب افراد شایسته، نه تنها وضعیت فوتبال تهران که وضعیت فوتبال کشور سامان بگیرد.
واعظی از پیشنهاد رئیس سازمان برنامه و بودجه برای انتشار آمار اقتصادی دولت قبل استقبال کرد و گفت: امیدوارم دولتمردان فعلی عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز دولت سیزدهم را به تفکیک در همه حوزه‌ها و با در نظر گرفتن شرایط منتشر کنند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که دور تازه ای از مذاکرات دولت مورد حمایت عربستان و دولت نجات ملی یمن در سوئیس شروع شده است.
اهواز - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر بالا است و امیدوارم تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.
این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.
ملی‌پوش جوان پیکان امیدوار است در جام های جهانی بعدی غیبتش در قطر را جبران کند.
مشکلات کشور با دستور‌های دولتی و در کوتاه مدت قابل رفع نبوده و نخواهند بود. این‌که یک دولت چنین بپندارد که معجزه‌ایی در جیب دارد و می‌تواند یکباره تمامی امور را سامان ببخشد، بیشتر کارکرد انتخاباتی دارد تا واقعی. مساله این است که چه اقدامی صورت بگیرد تا جامعه نسبت به بهبود مشکلات امیدوار باشد؟ قبل از آغاز هر برنامه‌ای برای انجام اصلاحات، ضروریست افق‌گشایی صورت بگیرد.
قانونی که بنا بود به زندگی بسیاری سر و سامان دهد و نگرانیهای آنها را حل کند، حالا تبدیل به نگرانی بزرگ آنها شده است: «اگر به من شناسنامه ندهند چکار کنم؟!». امیدواریم نمایندگان مجلس پاسخ دهند
سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست گفت: امیدوارم در بودجه ۱۴۰۲ برای اجرای قانون هوای پاک اعتبارات مناسبی به دستگاه‌ها تعلق بگیرد.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی استقلال به سازمان لیگ و احتمال طرح شکایت از این باشگاه توضیخ داد.
باشگاه پیکان با انتشار متنی به حمایت از تیم ملی فوتبال پرداخت و ابراز امیدواری کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.
باشگاه پیکان با انتشار متنی به حمایت از تیم ملی فوتبال پرداخت و ابراز امیدواری کرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.
نامگذاری شهر ساری با عنوانِ ««پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۲» از سال گذشته این امیدواری را به فعالان و کارشناسان میراثی داده بود که خانه‌های تاریخی در دست مرمت در بافت تاریخی شهر بعد از دو سال سرو سامان می‌گیرند، اما به نظر می‌رسد این اقدام بین‌المللی نیز نتوانسته خانه‌های تاریخی این شهر را از خطرِ تخریب نجات دهد. براساس طرح‌های مرمتی تهیه شده برای خانه‌های تاریخی ساری، سقفِ چند خانۀ قرار گرفته در این طرح حدود دو سال قبل برای بازسازی از روی بنا‌هایی مانند «خانۀ کلبادی»، «خانۀ صادقیان» و خانۀ میرگتی» حذف شدند، اما تصاویر ثبت شده در روز‌های گذشته از این خانه‌ها در بافت تاریخی ساری نشان می‌دهد که عملا هیچ اتفاق مرمتی برای نجات آن‌ها انجام نشده است و برعکس حذفِ سقف‌های قدیمی از این بنا‌های تاریخی در دستِ مرمت، به تخریب آن‌ها سرعت بخشیده است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سفر با رافائل گروسی مدیرکل آژانس دیدار می‌کنم. امیدوارم این گفتگو‌ها تسهیل‌گر باشد تا این نوع برداشت‌ها که ناشی از فشار سیاسی و عملیات روانی علیه ایران است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
سرمربی پیکان از اینکه زمان ریکاوری مناسب برای دیدار با گلگهر نداشتند از مسئولان سازمان لیگ گله مند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ