نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد مردم آمریکا نسبت به صداقت دولت این کشور در ماجرای رویت بالون چینی در آسمان آمریکا اعتماد ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهیان بیان کرد: بحث عفاف و حجاب دشمن در جبهه خودی و بین مردم دنبال درگیری و ایجاد دو قطبی و ایجاد فاصله بین ملت و فاصله بین مسئولین و اشائه بی اعتمادی نسبت به مسئولین است. تلنگرها، انتقادات و مطالبات برای مسئولین راهگشا است و قطعا مسئولین آماده اند تا صدای مردم باشند.
مصطفی آب‌روشن، یک جامعه‌شناس گفت: «جامعه‌ای که اکثر جوانانش بیکار هستند و به مرحله‌ی بلوغ اقتصادی نرسیدند، چگونه می‌توانند به بلوغ اجتماعی برسند و به نظام اجتماعی خویش اعتماد کنند؟»
اینتر روی آندره اونانا 40 میلیون یورو قیمت گذاشته است. چلسی به دنبال دروازه‌بان نراتزوری است و به این ترتیب، سنگ بزرگی جلوی پایشان گذاشته شده.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: عدم شناخت بازار و ابزارهای آن از سوی روسای بانک مرکزی و شرایط بی اعتمادی که در جامعه ایجاد شده نتیجه ندیدن واقعیت های موجود جامعه و اقتصاد بوده است.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
عبدی نوشت: چنین تبعیض هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.
نماینده کازرون گفت: ما باید این بی اعتمادی که مردم دچارش شدند را از بین ببریم، چطور؟ اینکه نقش خواص را به خصوص خواص سیاسی را در نظر بگیریم. ما می‌بینیم مشارکت بالایی در سال ۸۸ داشتیم که بی‌سابقه بود اما ببینید چطور این شادی را به کام مردم و نظام تلخ کردند؛ جناح‌های سیاسی که نمی‌خواستند قاعده انتخابات را بپذیرند، آن‌ها باید برگردند.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
لغو سفر وزیر خارجه امریکا به چین در پی رویت یک بالن جاسوسی‌چینی در حریم هوایی امریکا نشان داد روابط این دو ابرقدرت تا چه اندازه شکننده است.
هلن عصمت پناه گفت: با هر اتفاقی یک واکنش هیجانی در بین سهامداران دیده می شود و این بی اعتمادی به ترس در بین مردم تبدیل شده است.
از تزریق واکسن گرفته تا افراط گرایی خشونت آمیز باور‌های توطئه با بی اعتمادی به نهاد‌های اصلی یا شخصیت‌های قدرتمند مرتبط هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار نخست این تیم در جام حذفی هم به مهاجمان داخلی فرصت بازی کردن نداد.
روسیه به شکل سنتی، رویکرد منفعت طلبانه و تهاجمی دارد. نگرانی‌های ایران، از جمله غیرقابل پیش‌بینی بودن شیوه تعامل روسیه با غرب، بی اعتمادی تاریخی ایران نسبت به روسیه و تجربه دخالت قدرت‌های استعماری در ایران که از حافظه تاریخی ایرانیان نشات‌گرفته، از جمله عواملی هستند که بر تصمیم‌گیری در سیاست خارجی ایران تاثیرگذار بوده و ضمن پایه گذاری فراز و نشیب روابط تهران-مسکو، ایجاد اتحاد راهبردی را در عمل غیرممکن می‌سازند.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه در فضای بی اعتمادی باید مذاکره با آمریکا و اروپا را ادامه دهیم، گفت: تغییر موضع غرب بدلیل به نتیجه نرسیدن اغتشاشات است.
عوامل مختلفی نظیر بی اعتمادی به سلامتی انتخابات موجب شده است این روزها چشم انداز چندان روشنی از سوی تحلیلگران و حتی ساکنین سرزمین های اشغالی برای عبور از این بن بست سیاسی دیده نشود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
بی‌اعتمادی به اقتصاد جهان رکورد زد
به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، حتی در دیدار برابر الچه هم قصد استفاده از جرارد پیکه و جوردی آلبا را ندارد.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: با توجه به بی اعتمادی اغلب سرمایه گذاران به بازار سرمایه، نیاز به اصلاح زیرساخت های معاملاتی بازار و پیش بینی پذیری اقتصاد ضروری است.
استیو مک‌کلارن، کمک مربی منچستریونایتد، نسبت به آینده این تیم بسیار امیدوار است.
در پایان دومین هفته معاملاتی اسفند ۱۴۰۰ شاهد خروج پول حقیقی برای ششمین روز متوالی بودیم، اما میزان آن نسبت به هفته پیش کاهش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ