رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در سه روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گرد و خاک و در منطقه زابل طوفان گرد و خاک خواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک تا شنبه ۱۴ مرداد پدیده غالب استان خواهد بود.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات عصر و شب دوشنبه تا چهارشنبه (۲ تا ۴ مردادماه) در بیشتر نواحی استان با وزش باد نسبتا شدید، در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه است.
آسمان تهران فردا (اول مرداد) صاف در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲ مرداد) صاف تا کمی ابری و اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز در بعضی ساعات به‌ویژه عصر و شب برای بیشتر نواحی تهران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۲ روز آینده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
آسمان تهران فردا (۶تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
مدیریت بحران استان تهران از ­احتمال بارش باران در نیمه شمالی و وزش باد شدید و گردو خاک در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد.
برای امروز در سطح استان وزش باد شدید که در پاره‌ای از نقاط خیلی شدید، در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در نیمه شمالی رگبار پراکنده و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
از امروز شنبه، تا روز سه شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در روز شنبه در سطح استان همراه با وزش باد شدید و نیمه جنوبی استان گاهی با گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه فیروزکوه در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی براثر وزش باد شدید و آغاز روند افزایش دما از امشب، پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور و انتقال کاهش دما و هوای سرد به نیمه شرقی کشور و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، آسمان تهران نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، از بعداز ظهر افزایش ابر در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و با احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک محلی نیمه شرقی استان را طی ۲۴ساعت آینده در بر می‌گیرد.
طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهر‌ها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ