اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گردوخاک تا شنبه ۱۴ مرداد پدیده غالب استان خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد و گردوخاک محلی در مناطق شرقی استان و غبارآلودی هوا در مرکز اصفهان خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک از فردا تا پایان هفته مناطق مختلف استان اصفهان را در بر می‌گیرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم گرمای هوا در استان طی روزهای پیش‌رو خبرداد و گفت: باد و گردوخاک‌تا پایان هفته پدیده غالب شرق، شمال و مرکز استان است.
سازمان هواشناسی امروز برای شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی هشدار نارنجی صادر کرده است.‌
در تهران، قم، مرکزی، ایلام، خوزستان، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزدو کرمان با شدت کمتری نسبت به استان‌های ذکر شده وزش باد و خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۲ روز آینده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد و گردوخاک تا اواسط هفته آینده پدیده غالب استان است که در مناطق مرکزی کاهش کیفیت هوا را بدنبال خواهد داشت.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش و نفوذ گردوخاک در برخی استان‌ها از فردا تا شنبه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر کرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌ رگبارهای بهاری و وقوع باد و خیزش گردوخاک در مناطق نیمه شمالی و شرقی استان طی دو روز پیش‌رو خبرداد.
این وضعیت جوی از ظهر پنج‌شنبه تا اواخر وقت جمعه (۱۷ و ۱۸ فروردین) در مناطق مرکزی،جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.
هشدار نارنجی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در ۹ استان
هشدار نارنجی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در تهران
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
افزایش سرعت باد و خیزش گردوخاک در تهران
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک محلی نیمه شرقی استان را طی ۲۴ساعت آینده در بر می‌گیرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و نفوذ گردوغبار در ۱۷ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب‌غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی ساعات به دلیل وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به مرز‌های غربی و جنوبی کشور پدیده گردوغبار و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ