از امروز شنبه، تا روز سه شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در روز شنبه در سطح استان همراه با وزش باد شدید و نیمه جنوبی استان گاهی با گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه فیروزکوه در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز در بعضی ساعات به‌ویژه عصر و شب برای بیشتر نواحی تهران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای پایتخت وضعیت جوی، ابری همراه با وزش باد شدید به‌ویژه در ارتفاعات، نواحی جنوبی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده در بعضی ساعت‌ها رخداد وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی پایتخت همچنین افزایش دما از فردا پیش‌بینی می‌شود.
اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان ناپایداری‌های محلی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر امروز (۳۰اردیبهشت‌ماه) و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی پایتخت در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک است و افزایش دما تا دوشنبه (۱۸ اردیبهشت‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی نسبت به مقاوم سازی سازه‌های سست و تابلوهای تبلیغاتی در استان هشدار داد.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی دما و از روز جمعه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا شنبه (۲۷ فروردین) نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به‌تدریج افزایش ابر و اواخر وقت افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۱ فروردین‌ماه) نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران، روند افزایش نسبی دما را برای این استان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌بینی کرده است.
وضعیت جوی استان تهران فردا (۱۵ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۶ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشداری وزش باد شدید به‌ویژه در بخش‌های جنوبی پایتخت را پیش‌بینی کرد.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ