رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری رگبار و رعدوبرق در ۸ استان و کاهش کیفیت هوا در نواحی شرقی کشور پیش بینی می‌شود.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
با اعلام سازمان هواشناسی از پنج‌شنبه تا شنبه (۱ تا ۳ تیرماه) وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط تگرگ در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی پیش‌بینی می‌شود.
تداوم رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور
برای فردا در اکثر نواحی استان تهران، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات گاهی همراه با رگبار و احتمالی رعد و برق است. از روز یکشنبه نیز با فعالیت سامانه بارشی جدید و وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه به طور متناوب در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد در بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور، نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور طی چهارشنبه (۱۰ خرداد) و همچنین افزایش دما در غالب استان‌ها خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و رعد وبرق در پایتخت طی امروز و فردا، پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: رگبار و رعد وبرق در پایتخت طی امروز و فردا، پیش بینی می‌شود.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز سه‌شنبه، اول فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آسمان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۸ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد است. فردا چهارشنبه، دوم فروردین‌ماه نیز آسمان تهران ابری همراه با مه رقیق همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۱۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد است.
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید در تهران
رگبار و رعدوبرق در مناطقی از کشور
رگبار و رعد وبرق در جنوب کشور
رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌
امروز در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان هشدار نارنجی برقرار است. برای تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و هرمزگان نیز هشدار زرد صادر شده است.
محمد پورتدین، کارشناس بازارسرمایه معتقد است: دستورالعمل جدید وزارت صمت مبنی بر تعیین و اخذ مالیات از صادرات محصولات معدنی عملاً به معنی توقف صادرات خواهد بود، زیرا مزیت رقابتی و توجیه‌پذیری صادرات شرکت‌ها، از دست خواهد رفت. براین اساس، نامه رییس سازمان بورس در راستای حمایت از سهامداران خرد و پیش‌بینی پذیر کردن متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سرمایه به وزیر صنعت و معدن، دغدغه‌های اجرایی و عملیاتی را در این خصوص منتقل کرده و در جهت اصلاح وضعیت فعلی اقدامی مطلوب است.
مدیر عامل هلدینگ مالی غدیر از موافقت فرابورس برای تاسیس بزرگترین صندوق جسورانه کشور با نام «ارغوان»، خبر داد و گفت: پذیره نویسی واحد های این صندوق به زودي انجام می شود.
فعال بودن بیش از هزار شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ