مسئله تأثیر و نقش تعیین‌کننده توسعه هوش مصنوعی مولد بر نتیجه انتخابات در سراسر جهان به چالشی اساسی برای دولت‌مردان و تنظیم‌گران بدل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه به ملت ایران توصیه می‌کنم وارد عرصه انتخابات شوند، گفت: زمانی که ملت ایران و گروه های مختلف در مجلس کرسی داشته باشند، آن زمان شاهد یک مجلس تاثیر گذار خواهیم بود.
برای حل همه این شرایط راهی نداریم به جز آن که یک آشتی ملی در سطح داخل کشور ایجاد کنیم. ما باید به یک انسجام ملی برسیم. من با هر نوع رفتار دشمن شاد کن مخالفم. اما توجه کنیم که عده‌ای مستقیما دشمن را شاد می‌کنند و عده‌ای غیرمستقیم. یعنی آن افرادی که عرصه را تنگ می‌کنند که هیچ کس در انتخابات شرکت نکند هم باید پاسخگو باشند. درست مثل این است که شخصی را به خانه‌ای دعوت کنیم که درب آن بسته است.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به پیش ثبت نام انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد خدوم در استان وارد عرصه انتخابات شوند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد ۷۶، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.
قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد ۷۶، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.
کریس کریستی فرماندار جمهوری‌خواه سابق ایالت نیوجرسی آمریکا عصر سه‌شنبه (به وقت محلی) نامزدی کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده را با حمله به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور آغاز کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی مردم نکته مهمی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و از سوی دیگر حضور سلایق مختلف سیاسی در عرصه انتخابات نیز در افزاش مشارکت موثر خواهد بود.
عارف نوشت: باشد که در شکل دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت  و غلبه بر نقشه های شوم بدخواهان ایران عزیز ، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه ی سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران، امروز به پایان رسید و برخی مدیران سرشناس پا به عرصه انتخابات گذاشتند.
رئیس شورای مرکزی شریان درباره نگاه به عرصه انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ما صرفا تشکیلات فصلی و انتخاباتی نمی خواهیم باشیم.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر برود، قدرت چانه زنی کشورمان در مذاکرات و عرصه جهانی افزایش می‌یابد.
توانگر هشدار داد: این‌ها می‌دانند که در فضای غیر دوقطبی و مشارکت بالا از عرصه انتخابات حذف خواهند شد. پس توپخانه‌ای را تدارک دیده‌اند تا همه چیز را ویران کنند و در غیاب مردم بر سر ویرانه‌ها پرچم فتح بچرخانند. وضعیت امروز کشور، نشان می‌دهد که استمرار حضور این افراد چه عاقبتی را برای کشور رقم خواهد زد.
عنابستانی گفت: بگذارید سیاسیون کار سیاسی کنند و اجرایی‌ها کار اجرایی را انجام دهند؛ آن‌هایی هم که سیاسی هستند و اجرایی شده‌اند باید بروند به کار اجرایی خود بپردازند، متاسفانه اکنون کشور را سیاست‌زده کرده‌ایم. تشکل سیاسی اگر برای تشویق مردم به حضور در انتخابات باشد، خوب است، اما اگر برای لیست بستن و سهم گرفتن باشد، به صلاح کشور نیست.
صبح صادق در آخرین یادداشت خود به موضوعاتی، چون تکثرگرایی، قانون‌گرایی و فعالیت‌های حزبی به عنوان ضرورت‌های لازم برای افزایش مشارکت در انتخابات تاکید می‌کند. حسین نورانی نژاد درباره این یادداشت می‌گوید که مطلب خوبی است، اما توجهی به آن نمی‌شود و نتیجه‌ای از آن گرفته نشده است. فراموش نکنید اصلاح طلبان سال‌هاست به خاطر بیان همین عبارات و مفاهیم از عرصه رسمی قدرت بیرون نگه داشته شده‌اند. بنابراین از کلیت این نوع مباحث که در صبح صادق منتشر شده باید دفاع و آن را تایید کرد.
مشارکت بسیار ضعیف ۸.۸ درصدی مردم تونس در انتخابات پارلمانی این کشور، به منزله یک زلزله سیاسی توصیف شده که پیام های واضح و آشکاری برای «قیس سعید» رئیس جمهور این کشور دارد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
«ماهاتیر محمد» نخست‌ وزیر پیشین مالزی در سن ۹۷ سالگی از آمادگی خود برای ورود به عرصه انتخابات سراسری در این کشور خبر داد.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ