محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عارف غلامی پیش قراردادی را با یک باشگاه خارجی به امضا رسانده ولی تا پنج روز زمان دارد که در صورت توافق با استقلال، آن تفاهم نامه را باطل کند.
مدافع استقلال قصد دارد تاکتیکی که فصل قبل انتخاب کرده بود را در نقل و انتقالات تکرار کند
عارف در بخش دیگری از سخنان خود به لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با بیان اینکه اگر عیار و توانایی واقعی دولت را بخواهیم بسنجیم برنامه هفتم کفایت می کند، تصریح کرد: متاسفانه برنامه هفتم توسعه مملو از تناقضات است و کسانی که این برنامه را تهیه کردند آمال و آرزوهای خود را مطرح کردند البته دوستان ما در بنیاد امید ایرانیان با یک کار کارشناسانه نظرات خود را درخصوص این برنامه به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهند کرد.
عارف غلامی، مدافع سابق تیم ملی، به زودی در تمرینات استقلال حضور پیدا خواهد کرد.
عارف غلامی از استقلال رفت؛ سهرابیان در آستانه امضا
مجمع عمومی وزرای ادوار جمهوری اسلامی سه شنبه ۲۳ خرداد برای انتخاب اعضای هیات مدیره در فرهنگستان علوم برگزار شد. غلامرضا شافعی، محمدرضا عارف، سید مصطفی هاشمی طبا، عبدالحسین وهاجی و محسن مهرعلیزاده با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع ادوار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
عارف غلامی به دربی رسید
مدافع تیم فوتبال استقلال در لیست ۱۸ نفره تیمش برای بازی فینال جام حذفی قرار گرفت.
تیم استقلال امروز با زوج محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی بازی در برابر پرسپولیس را آغاز می کند.
مدافع مصدوم استقلال در اردوی این تیم برای دیدار با پرسپولیس حضور یافت.
مدافع استقلال در تمرین امروز استقلال توسط کادر پزشکی معاینه می‌شود.
عارف غلامی انگیزه زیادی برای مسابقه دربی و جبران اشتباه بازی برگشت خود دارد.
استقلال در پنج بازی اخیر برابر حریفان خود، با تغییرات در خط دفاعی به میدان رفته است.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب خط دفاعی تیمش در دیدار حساس برابر نساجی، با چالش بزرگی روبرو شده است.
عارف غلامی امروز یکی از بازیکنان حاضر در تمرین استقلال بود و جالب اینکه با مدل موی جدید درتمرین حاضر شد و در کنار آبی پوشان تمرین کرد.
عارف نوشت: باشد که در شکل دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت  و غلبه بر نقشه های شوم بدخواهان ایران عزیز ، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه ی سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود
مدافع استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی جم به میدان نمی‌رود.
وینگر درخشان این فصل مس کرمان سال جدید را با یک گل و یک پاس گل آغاز کرده و امیدوار به ارائه بازی خوب مقابل پرسپولیس است.
وینگر نارنجی‌پوشان کرمان با کسب عنوان آقای گلی امیدوار است.
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تکذیب قطعی سراسری اینترنت اعلام کرد: وزارت ارتباطات کیفیت ارتباط مردم را قربانی انتظارات خارج از عرف دستگاه های مختلف نمی کند.
تشخیص احتمال انتخاب ساپینتو برای دو مدافع میانی و مدافع چپ استقلال در دربی، دشوار به نظر می رسد.
«همزمان با اوج گیری برخی امیدواری ها مبنی بر اینکه دستیابی به یک توافق در چهارچوب احیای برجام قریب‌الوقوع است، برخی از ناظران و تحلیلگران داخلی از عدم تاثیرگذاری ملموس توافقِ جدید بر فضای اقتصاد کشور و به طور خاص زندگی مردم خبر می دهند. در این راستا، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان اقتصادی به بررسی این مساله می پردازد که آیا واقعا احیای برجام، عاری از تاثیراتِ قابل توجه اقتصادی بر زندگی مردم خواهد بود و مردم نباید انتظارات چندانی را در این رابطه داشته باشند؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ