توانگر هشدار داد: این‌ها می‌دانند که در فضای غیر دوقطبی و مشارکت بالا از عرصه انتخابات حذف خواهند شد. پس توپخانه‌ای را تدارک دیده‌اند تا همه چیز را ویران کنند و در غیاب مردم بر سر ویرانه‌ها پرچم فتح بچرخانند. وضعیت امروز کشور، نشان می‌دهد که استمرار حضور این افراد چه عاقبتی را برای کشور رقم خواهد زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.
معاون مدیرکل و رئیس اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: ترکیبات فرار کربنی در سطح شهر ناشی از فعالیت پمپ بنزین‌ها و سوخت ناقص خودروها بخصوص اتوبوس‌ها باعث احتراق ناقص و آلودگی هوا با انواع عوارض ریوی و تنفسی و پوستی می‌شود.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
مقام‌های آلمان درباره روند کاهشی تولیدات صنعتی این کشور هشدار دادند و این وضعیت را با جنگ اوکراین مرتبط دانستند.
یکی از نمایندگان پارلمان اردن نسبت به تصویب احتمالی طرح اصلاح قانون مالکیت املاک در اردن و در نتیجه خرید اراضی و املاک این کشور توسط صهیونیست‌ها هشدار داد.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
در شرایطی که در روزهای اخیر اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه طرح اصلاحات قضایی تشدید شده، برخی محافل درباره انحلال ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید موج اعتصابات نظامیان هشدار دادند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
محافل صهیونیستی درباره طرح جدید مقاومت فلسطین در راستای به راه اندختن دور جدید انتفاضه مسلحانه در کرانه باختری هشدار دادند.
کمیته تحقیق درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد درباره طرح این رژیم در راستای الحاق کرانه‌باختری هشدار داد.
وزارت اسرا و امور آزادگان فلسطین با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تصویب قانون جدید نژادپرستانه علیه اسرا، هشدار داد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
بانک مرکزی رژیم صهیونیستی درباره تاثیر منفی تلاش‌های کابینه بنیامین نتانیاهو برای تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی بر اقتصاد این رژیم هشدار داد.
شش تن از وزرای سابق آموزش و پرورش روز گذشته در نامه مشترکی خطاب به سران سه قوه درباره اجرای طرح مولدسازی در فضا‌های آموزشی و پرورشی هشدار دادند.
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
یکی از گروه های مخالف رژیم سعودی درباره پروژه خطرناک ریاض در راستای تغییر هویت جزیره شیعه نشین تاروت از توابع استان القطیف در شرق عربستان هشدار داد.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
اولیانوف گفت: ما به وضوح به یاد داریم که به همکاران غربی‌مان درباره پیامد‌های اقدامات عجولانه‌شان هشدار دادیم و از آن‌ها خواستیم از طرح این قطعنامه صرف‌نظر کنند. تصمیم ایران برای خاموش کردن و انتقال دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی، واکنشی مستقیم به این قطعنامه بود.
هاجر چنارانی، درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می‌دهم که همان طوری که مافیا‌های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیا‌های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ