دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوترش تاکید کرد، باید با پدیده اسلام هراسی مقابله شود و افزود: پیام سید علی سیستانی، مرجع عالی شیعه را دریافت کردم، از تلاش‌های ایشان سپاسگزارم و پاسخ پیامش را خواهم داد.
دبیر شورای نگهبان گفت: وقتی که یاد خدا در جامعه‌ای زیاد شود، توجه خداوند نیز به آن جامعه بیشتر می‌شود و تلاش‌های صورت گرفته برای پیشرفت کشور برکت پیدا می‌کند و به نتیجه‌ای کامل‌تر می‌رسد.
علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی در گفتگو با برنامه حضور درباره تایید صلاحیت‌ها گفت: برخی افراد فسادشان بارز است اما یکباره تایید صلاحیت می‌گیرند.
آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خلوص که شما مطرح می‌کنید - که ما بایست از فرصت استفاده کنیم و حالا که غربال شد، یک عده‌ای را که ناخالصی دارند، از دائره خارج کنیم - چیزی نیست که با دعوا و کشمکش و گریبان این و آن را گرفتن و با حرکت تند و فشارآلود به وجود بیاید؛ خلوص در یک مجموعه که اینجوری حاصل نمی‌شود؛ ما به این، مأمور هم نیستیم.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.
وزیر کشور به‌دنبال حمله مسلحانه که به شهادت عضو مجلس خبرگان منجر شد، در تماس تلفنی با استاندار مازندران ضمن دریافت آخرین اطلاعات این حادثه، بر بررسی سریع و همه‌جانبه این موضوع تاکید کرد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی تاکید کردند: (مردم) از خدا بخواهند ظهور موعود تمام انبیاء مرسلین را، باشد که او بیاید تا گره از کار تمام عالم بگشاید.
مرجع عالیقدر شیعیان عراق با هیاتی از مقامات سازمان ملل متحد در شهر نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.
آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه‌ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: در این ایام که کشورمان با بحران ناآرامی مواجه است و تمام مشکلاتی که موجباتش را ناتوانی دولت‌ها فراهم ساخته اند امروز به دامن دستگاه قضایی سرازیر شده، قضات کشورمان را با امتحانی عظیم روبرو ساخته است. امتحانی که ناظرین آن عموم احاد ملت ایران و داور نهایی آن پروردگاه متعال است. الیس الله باحکم الحاکمین!
آیت الله جوادی آملی گفت: ارتباط حوزه و دانشگاه، وحدت حوزه و دانشگاه برای یک روز نیست این باید سالانه باشد که آن‌ها سوالات را مطرح و شما جواب‌ ها و احکام را ارائه کنید.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.
آیت الله نوری همدانی گفت: اسلام برای رشد و تعالی جامعه بر مبارزه و ریشه کنی سه چیز تاکید کرده است؛ جهل، فقر و ظلم اگر به جای این سه دانش و آگاهی، رفاه اجتماعی و عدالت جایگزین شود شاهد رشد و بالندگی جامعه خواهیم بود.
آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر تولید و اشتغال عنوان کرد: با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، ضمن حفظ آبرومندی برای زندگی مردم، فقر را ریشه کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند، چرا که پیامبر گرامی اسلام نیز می‌فرماید خدایا بین ما و نان ما جدایی میانداز که اگرنان نبود، نه روزه می‌گرفتیم و نه نماز می‌خواندیم و نه فریضه‌های پروردگارمان را انجام می‌دادیم.
حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با صدور بیانیه ای نسبت به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و ضمن تاکید بر حق اعتراض مردم بخصوص جوانان بر ضرورت توجه به قانونمندی و سوء استفاده دشمنان، از مسوولان خواست نسبت به انتقادات گوش شنوا داشته و به اصلاح امور بپردازند.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.
نماینده سبزوار با بیان اینکه آیت‌الله حائری طی اقدامی شجاعانه و بی‌نظیر مرجعیت را از خود خلع کرده و همه را به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای ارجاع داد و تمام نقشه‌های آمریکایی‌ها را یک جا خنثی کرد و قدرت مرجعیت شیعه را به رخ دشمنان کشید، تاکید کرد: قطعاً تاریخ به احترام آیت الله حائری خواهد ایستاد.
آیت الله سید کاظم حائری در بیانیه خود در کناره‌گیری از مرجعیت تاکید کرد: بر همه مومنان لازم است که از ولی فقیه، رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اطاعت کنند.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
مراسم تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیران و مسئولان حراست کل کشور و ایمیدرو برگزار شد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ