در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا قصد داشت به عنوان یک شاکی خصوصی در پرونده نگریرا عمل کند اما دادگاه آن را رد کرد.
قضیه نگریرا و رسوایی داوری بارسلونا باعث شد تا فدراسیون فوتبال اسپانیا یکی از قوانین انضباطی مهم خود را اصلاح کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ساعتی پیش در مقابل مجمع ویژه باشگاه حاضر شد و به دفاع از عملکرد مدیران پرداخت.
در ادامه جنجال موسوم به پرونده نگریرا در فوتبال اسپانیا فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید به همدستی با دادستانی کل این کشور برای جاسوسی از بارسلونا متهم شدند.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که انریکز نگریرا نقشی در تعیین داوران برای بازی های لالیگا نداشت و اطمینان دارد بارسا داوران را نخریده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، پروژه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را بسیار پیچیده می داند.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در جریان تحقیقات خزانه‌داری اسپانیا ارزش اطلاعاتی که در اختیار بارسلونا قرار داده بود را تنها 20 یورو عنوان کرد.
خاویر نگریرا فاش ساخته که در تمام بازی های خانگی بارسا داوران را همراهی می‌کرده و بابت این کار از باشگاه دستمزد می‌گرفت.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، یک بار دیگر به بارسلونا حمله کرد و گفت که پرونده نگریرا جدی‌ترین آسیب را به اعتبار و چهره جهانی بارسلونا و لالیگا وارد کرده است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، درخواستی رسمی برای یوفا و فیفا فرستاده و از آنها خواسته فعلا در قضیه نگریرا حکمی علیه این باشگاه صادر نکنند.
خاویر نگریرا، پسر خوزه ماریا انریکز نگریرا، در گزارشات داوری خود به بارسلونا در مورد رفتارهای درون زمین نیمار، مسی و لوئیس سوارز هشدار داده بود.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، می‌گوید این باشگاه در پرونده نگریرا در لاک دفاعی فرو نخواهد رفت و به زودی دست‌های پشت‌پرده این کارزار علیه باشگاه کاتالان را افشا خواهد کرد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قاضی شکایت دادستانی علیه باشگاه بارسلونا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، روسای سابق این باشگاه برای پرونده نگریرا را پذیرفت.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
اسنادی که جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که مدیران و روسای قبلی باشگاه بارسلونا توجیه عجیبی برای پرداخت پول به خوزه ماریا انریکز نگریرا داشته‌اند.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
اعتراض گسترده هواداران رئال به پرونده نگریرا فضای اطراف ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ملتهب کرده است.
حذف یک داور VAR اسپانیایی از فهرست داوران هفته بیست و چهارم لالیگا بعد از شکایت او از انریکز نگریرا که در پرونده بارساگیت متهم شده، در اسپانیا خبرساز شد.
ال‌موندو شب گذشته گزارش داد که باشگاه بارسلونا قراردادی رسمی و مکتوب با انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ