مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
بازیکنان الشارجه پس از برگزاری تمرین امروز برای سفر به تمرین آماده شدند.
قیمت هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته ۶ تومان کاهش و یورو ۲۶ تومان افزایش یافت.
سد سازی‌های ترکیه بر رودهای دجله و فرات نه تنها برای کشور عراق مشکل آفرین شده؛ بلکه برای ایران نیز معضلاتی را در پی داشته است.
استقلال خوزستان در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از شروع لیگ برتر از سد پیکان عبور کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در آخرین دیدار دوستانه پیش فصل خود از سد الوصل گذشت.
سخنگوی سازمان فضایی ایران آخرین وضعیت سد کرج از دید تصاویر ماهواره‌ای را اعلام کرد.
مدیر عامل آب‌های استان تهران در خصوص آب سد کرج گفت: در محلی که مسیر جریان آب بسته شد، با توده‌های عظیمی از سنگ از چهار جهت، دسترسی امکان پذیر نبود.
حسین سرگزی، کارشناس آب و منابع طبیعی، معتقد است «روز‌های هولناک سیستان هنوز نرسیده است و افغانستان پروژه دیگری برای کورکردن آخرین روزنه‌های ورود آب به مرز‌های شرقی ایران را در دستور کار گذاشته است». اگر سد بخش‌آباد ساخته شود و آخرین قطرات رطوبت خاک خشک شود، دو سوم روز‌های سال در سیستان توفان شن و نمک رخ می‌دهد و دیگر رانندگی، پرواز و اصولا زندگی در سیستان غیرممکن می‌شود و فرودگاه زابل از کار می‌افتد.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
تیم والیبال زنان پیکان در آخرین دیدار خود در مسابقات باشگاه‌های آسیا از سد حریف مغولستاتی گذشت.
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده و با توجه به بارش‌های نسبتاً خوبی که داشتیم بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است و نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم
از آخرین باری که استقلال توانست در جریان بازی از سد پرسپولیس عبور کند، 250 هفته می گذرد.
بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سد‌های کشور ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی ۳۷ درصدی است؛ درواقع حدود ۶۳ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور هم‌اکنون خالی است.
تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی دوستانه خود پیش از تقابل با پرسپولیس، با پنج گل از سد ملوان گذشت.
دکتر حسین آخانی گفت: مساله چم‌شیر از نظر پیش‌بینی اتفاقاتی که قرار است آنجا بیفتد، یکی از ساده‌ترین سدهاست. قبل از هر چیز رودخانه زهره یک رودخانه شور است، ایجاد سد در یک رودخانه شور یعنی تجمع نمکی که به‌طور طبیعی شسته می‌شد و به دریا می‌ریخت. ما می‌خواهیم این را تجمیع کنیم و معلوم نیست دوستانی که می‌خواهند این نمک را پشت این سد جمع کنند برایش چه برنامه‌ای دارند. شواهد جدید زمین‌شناسی نشان می‌دهد در زمان مطالعات سد، در تشخیص بخشی از سازند گچساران اشتباه بزرگی صورت گرفته است.
بر اساس آخرین اخبار رسمی، سد‌های پنج‌گانه تامین‌کننده آب تهران یعنی امیرکبیر، لتیان، ماملو، لار و طالقان وضعیت نگران‌کننده‌ای دارند؛ ذخیره آب سد ماملو با کاهش ۷۰ درصدی نسبت به میانگین سال گذشته مواجه شده و در حالی که حجم مفید مخزن این سد که ۲۲۲ میلیون مترمکعب است، همین حالا تنها ۴۶ میلیون مترمکعب آب دارد.
پاری سن ژرمن در آخرین مسابقه خود قبل از جام جهانی با برتری 0-5 از سد اوسر گذشت.
پاری سن ژرمن در آخرین مسابقه خود قبل از جام جهانی با برتری 0-5 از سد اوسر گذشت.
واترپلوئیست های ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا کره جنوبی را از پیش رو برداشت و باید در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف قزاقستان برود.
مدیر سد زاینده‌رود درباره آخرین وضعیت سد زاینده‌رود با توجه به بارش‌های هفته گذشته، اظهار کرد: درواقع سد زاینده‌رود شرایط خوبی را ندارد، البته بارندگی‌های اخیر برخی نگرانی‌ها پیرامون تأمین آب شرب را کم‌تر کرد، با این‌وجود در انتظار بارش‌ها در ادامه سال آبی جاری هستیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال/ کشف جسد در دریاچه سد شیان/ سوء ظن خیانت در سومین ازدواج!/ کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال/ بازار وکیل شیراز طعمه حریق شد/ زن اسیدپاش: پول پرداخت دیه را ندارم/ راز جنایت با متادون!/ پایان شوم یافتن گنج در خانه قدیمی
آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که آبی‌های پایتخت در خانه نتوانستند از سد پیکان عبور کنند و به تساوی رضایت دادند.
کریستوفر کنت در دو هفته اول لیگ برتر کلین شیت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ