رضا درویش اعلام کرد که این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای نگرانی از بابت پرونده رادوشویچ نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره استقلال ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حجت کریمی از تصمیم خود برگردد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: انسان به امید زنده است. تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در مسابقات بعدی این شکست‌ها را جبران کنیم.
عبدالناصر همتی با انتشار تصویری از خبر حمله مخالفان دولت روحانی به همتی، به خاطر تلاش برای وام گرفن از صندوق بین المللی پول نوشت: برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی پول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند.
وزرای خارجه ایران و ونزوئلا در یک گفتگوی تلفنی ابراز امیدواری کردند با تلاش هماهنگ دو کشور نسبت به گسترش و تقویت همکاری‌ها و افزایش تماس‌ها گام‌های جدی و سازنده‌ای بردارند.
شهردار تهران گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا دو برابر سال گذشته تونل‌های عبوری مترو را داشته باشیم و به رشد ۲۲ کیلومتری برسیم و ۱۳ ایستگاه را افتتاح کنیم.
کشتی گیر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد بتواند این مدال طلا در مسابقات جهانی هم تکرار کند.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
مهدی عبدی امیدوار است فرصت بازی و درخشش مقابل تراکتور را پیدا کند.
رئیس جمهور فنلاند اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا به همراه فنلاند به عضویت ناتو دربیاید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور مردم واقعا فوق‌العاده و باشکوه بود، من امیدوار هستم که مسئولین از این حضور مردم انرژی بگیرند و بعد با تمام توان و با تکیه بر عقل، خرد و مشورت تلاش کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
نیم فصل دوم سنگینی پیش رو داریم و انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران و مدیران بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
وزیر خارجه ایتالیا مدعی شد این کشور امید دارد که تلاش های ترکیه به برقراری صلح در اوکراین منجر شود.
یوونتوس امیدوار است که بتواند کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
ملی‌پوش ی گفت: در بازی‌های آسیایی تمام تلاشمان را می‌کنیم که طلسم مدال‌آوری را بشکنیم.
هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان، گفت: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، برخورد شود.
اینترمیامی امیدوار است که با توجه به شرایط کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بتواند خیلی زود این بازیکن را به خدمت بگیرد.
قهرمان سابق وزنه برداری جهان ابراز امیدواری کرد بتواند با عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی از حقوق ایران دفاع کند.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.
هافبک نساجی مازندران معتقد است تیمش کار سختی مقابل سپاهان دارد اما برای موفقیت در این مسابقه تلاش خواهند کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: امیدوارم همه تلاش دولت برای اصلاح نظام بانکی به کار گرفته شود که تا این امر رخ ندهد امیدی به اصلاح ساختار اقتصادی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ