دفتری که ناسا برای دریافت گزارش‌های مربوط به پدیده‌های ناشناخته آسمانی (UAP) ایجاد کرده، تا امروز گزارش‌های بسیاری دریافت کرده است. به‌روزرسانی ترسناکی از گزارش‌های بشقاب پرنده در حالی منتشر می‌شود که مقامات پنتاگون نگران «بیگانگان فضایی» و مشاهدات مرموز پدیده‌های هوایی ناشناس هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولیودان با اشاره به اینکه سالانه حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون مورد گزارش ابتلا به تب دنگی ثبت می‌شود، گفت: حدود نیمی از جمعیت جهان در معرض خطر ابتلا به دنگی هستند و دنگی تقریبا ۱۲۹ کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد در ادامه مقابله با ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف صدها نظامی اوکراینی کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز نابود شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
داورزن ـ مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: با پایان فصل برداشت خاکشیر امسال نیز ۴۰۰ تن محصول از کشتزارهای شهرستان داورزن برداشت شد.
از میان حدود ۴۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در حوزه فناوری‌های زیستی، کشاورزی و صنایع غذایی، ۶۷ شرکت دانش بنیان نوع یک، ۲۳۳ شرکت دانش بنیان نوع ۲ و ۹۴ شرکت دانش بنیان نوع ۳ محصول ارائه می‌کنند.
معاون سازمان راهداری برنامه سازمان را در سال جاری رفع ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور عنوان کرد و گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد
وزارت دفاع روسیه گزارش تازه ای از تلفات نظامی و تسلیحاتی ارتش اوکراین در نبردهای شبانه روز گذشته اعلام کرد.
رئیس سازمان امور مالیاتی از حضور ۱۰ میلیون مودی مالیاتی در سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی خبرداد و گفت: هنوز ۴۰۰ هزار شرکت ثبت شده حقوقی وارد این سامانه نشده‌اند.
چهارصد طرح تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دانش علوم شناختی تحت پوشش حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته در مناطق مختلف صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
پورمقدم گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصد حجم نهال‌هایی که در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال کاشته می‌شود، در قالب طرح‌های مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری است.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
در حالی که در روز‌های گذشته در گزارشی بیان شد که شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد ارائه کالابرگ همراه با یارانه نقدی (۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی) در دستور نمایندگان مجلس است، امروز این موضوع تایید و منبع مالی آن نیز مشخص شد.
در حالی که در روز‌های گذشته در گزارشی بیان شد که شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد ارائه کالابرگ همراه با یارانه نقدی (۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی) در دستور نمایندگان مجلس است، امروز این موضوع تایید و منبع مالی آن نیز مشخص شد.
وبگاه خبری-تحلیلی «بلومبرگ» در گزارشی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که ایران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی «اس-۴۰۰» از روسیه است.
عضو کمیسیون بهداشت درخصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده می‌گوید: «تا ۸ اسفند مسمومیت خفیف ۷۹۹ دانش‌آموز در قم گزارش شده است، درباره بروجرد هم چیزی‌که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا نهم اسفند نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مسمومیت خفیف داشتند.»
منابع فلسطینی گزارش دادند که در جنایات وحشیانه شامگاه گذشته شهرک نشینان صهیونیست در نابلس یک فلسطینی شهید و قریب به ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
به گفته مقامات داخلی، چین قرار است ۴۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه‌گذاری کند. براساس گزارش نشریه فارن پالیسی آمریکا ۲۸۰ میلیارد دلار این سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز و ۱۲۰ میلیارد دلار در صنعت حمل و نقل است. بخش مهم دیگر این سرمایه‌گذاری به صنعت خودرو مربوط می‌شود و قرار است سهم خودرو‌های چینی در بازار ایران بیشتر شود.
حاجی بابایی با اشاره به گزارش مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون ۱۰۰ درصد منابع دولت در بودجه محقق شده است و کسری بودجه در سال ۱۴۰۱ نداریم.
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از ۷۷ هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت «هزار» در هر ساعت ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو (۵۰۴۰۰ کیلو) از سایت «نیومکزیکو» در هر ساعت ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلو (۱۸۳۰۰ کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلو متان آزاد می‌شود.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ